| Sendt: 08 Februar 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Martin.
Jeg har også haft NAD surround reciever før. De spiller skidegodt, når der ellers ikke er problemer med dem.
Min havde også støjproblemer, og du er nok nødt til at smutte på værksted med den.
Jeg fik rettet lign. fejl på min 2 gange, og for 14 dage siden døde den (cpu og display var røget.) Det var så nummer 2 forstærker jeg havde haft fra NAD, og begge døde inden de fyldte 5 år.
Så jeg er ikke synderligt begejstret for NAD, kan du jo nok forstå. Men de laver jo nogle kraftige forstærkere og jeg synes det er vildt fede sådan designmessigt. Problemet er bare, set fra min side, at der ikke er tale om et kvalitetsprodukt. Selvom man betaler for det.
Men jeg er ret overbevist om, at du kan få din lavet på værkstedet koster nok 500 kr, da den sikkert bare skal renses, ellers skal der skiftes et par småting. Men det bliver selvfølgelig hurtigt 1000kr hvis der skal skiftes noget.
Hifiklubben tager 450 kr. bare for at kigge på den, vælger du at å udbedret fejlen, trækkes de 450 kr fra reparationsregningen.
Held og lykke med det.
Samuel
|