| Forfatter |
|
levendemusik Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dali
helicon 800 hig-end pris 28.000 (nypris 42.000
Helt nye i kirsebær. Fås ikke meget bedre. Billeder kommer
når jeg lige får åbnet kasserne snart
Helt nye
i kirsebær. Fås ikke meget bedre. Billeder kommer når jeg lige får åbnet
kasserne snart
-------------------------------------------------------- ------------ Ovenstående annonce er indtrykket her på siden og ser temmelig mistænkelig ud, synes jeg. Hvorfor skulle nogen sælge spritnye højttalere, som ikke er pakket ud, med sådan et nedslag?
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikkert fordi han arbejder i hifiklubben og har fået den til personalepris.............. Så vil han alligevel tjene på dem, selvom prisen er så meget lavere.
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
| Sikkert fordi han arbejder i hifiklubben og har fået den til personalepris.............. Så vil han alligevel tjene på dem, selvom prisen er så meget lavere. |
|
|
Jeg tror sgu ikke at der findes noget der hedder personalepris hos Hifi-Klubben.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den studsede jeg også over...
|
| Til top |
|
| |
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad sker der for folk der altid skal lege politi over for alle annocer der indrykkes?? er det ikke bare at spørge efter en kvitering. Ellers meld ham da til politiet istedet for at hænge folk ud for noget som man finder mistænksomt.
Det er ikke for at tage nogens parti, men syntes bare at vi på det sidste har set en del indlæg for folk der leger politi over KSB markedet. Hvis man skal tro annoncen er der jo kvittering på dem.
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
heltny skrev:
| Sikkert fordi han arbejder i hifiklubben og har fået den til personalepris.............. Så vil han alligevel tjene på dem, selvom prisen er så meget lavere. |
|
|
Jeg tror sgu ikke at der findes noget der hedder personalepris hos Hifi-Klubben.  |
|
|
Det var der ihvertfald førhen 
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dali Gravity/Detal; personalepris 60000 kr/ sæt! ca. 1996!
Selvfølgelig er der personalepriser... der er også rabat at hente!
mvh
|
| Til top |
|
| |
Dan R. Hansen Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 824
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes den sætning der virker mest "mærkelig" er: Billeder kommer
når jeg lige får åbnet kasserne snart
Det virker som om han lige har fået dem ind ad døren, og nu skal han af med dem igen. Det virker som om han siger "Det skulle gerne være de nævnte højttalere" Men lad os nu ikke bagtale manden. Der kan være andre grunde. FX han har købt dem uden at informere hans bedre halvdel, og så er "den" gået helt i selvsving og begyndt at true med bål og brænd.(I ved hvad der kan ske  ) Og nu må han bare af med dem så hurtigt som muligt. Spørg i steddet. __________________ Dan R. Hansen
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det koster da en bondegård at åbne 2 kasser! Man ved da godt, hvad der er i dem!
Jeg ville da foretrække uåbnede kasser. Hvis jeg ønskede at se et par Dali gik jeg da i klubben!
|
| Til top |
|
| |
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvorfor er det ikke i orden at stille spørgsmål til folks annoncer?
Hvis folk ikke overholder det man kan anse som ærlige retningslinier, synes jeg at det er fint at bedrevidende kan hjælpe de mindre bemidlede med at drage deres beslutninger.
Det er jo ikke alle der ligger inde med Hifi-revyen 1990 osv, og kan checke priserne der...
Og så er det voldsomt stenet at se på folk der pranger vildt voldsomt - hvorfor holde hånden over dem (Tossi mfl.)?
Det er jo slemt nok med reklameteksterne: neutralt, dynamisk, dybde, "god til prisen", "kan styre alle svære belastninger..." osv. osv. Hvis man tager udgangspunkt i mange af salgsteksterne er det jo ligemeget hvilken forstærker man køber - de kan jo alle det samme...
|
| Til top |
|
| |
BasHunter Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billeder kommer når jeg lige får åbnet kasserne snart
Jeg synes dette ligner at det er et dødsbo som snart skal tømmes....
Jeg tror vi skal kigge nærmere efter såkaldte "nye højttalere" som er til salg for næsten halv pris, kun elektronik som er stjålet vil man sælge til så latterlig lav pris. -de er ikke engang pakket ud endnu.... __________________ Ingen Diskant, tak
|
| Til top |
|
| |
reenberg Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 466
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stik lige piben ind folkens. Ring til manden hvis i har et eller andet at spørger om, i stedet for, på meget usympatisk vis, at hænge folk ud offentligt med alle mulige mærkelige beskyldninger. Og halv pris for elektronik der er gået ud af produktion, uden garanti er sku' da ikke helt hen i vejret.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
hvorfor er det ikke i orden at stille spørgsmål til folks annoncer?
Hvis folk ikke overholder det man kan anse som ærlige retningslinier, synes jeg at det er fint at bedrevidende kan hjælpe de mindre bemidlede med at drage deres beslutninger.
Det er jo ikke alle der ligger inde med Hifi-revyen 1990 osv, og kan checke priserne der...
Og så er det voldsomt stenet at se på folk der pranger vildt voldsomt - hvorfor holde hånden over dem (Tossi mfl.)?
Det er jo slemt nok med reklameteksterne: neutralt, dynamisk, dybde, "god til prisen", "kan styre alle svære belastninger..." osv. osv. Hvis man tager udgangspunkt i mange af salgsteksterne er det jo ligemeget hvilken forstærker man køber - de kan jo alle det samme...
|
|
|
Hvis det er mig du mener, så syntes jeg da også at man skal stille spørgsmål, men det hjælper lige meget at vi bare snakker om det, så må en af os sku konfrontere personen, og finde ud af hvad der er hoved og hale. Ved ikke om det var det du mente, for det kan også forståes som en generallisering af alle der sælger hifi. Og at du er træt af deres reklamering? Mvh. Dan R. Hansen __________________ Dan R. Hansen
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og i bliver ved med at råbe op - kontakt dog manden hvis i vil vide noget!!! Alle de gætterier og teorier giver ikke svaret alligevel.........
Så længe at der foreligger en kvittering, må det da være herligt at kunne spare en masse penge på et nyt sæt højttalere - hvorfor personen sælger, kan i dybest set være fløjtende ligeglade med! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Og i bliver ved med at råbe op - kontakt dog manden hvis i vil vide noget!!! Alle de gætterier og teorier giver ikke svaret alligevel.........
Så længe at der foreligger en kvittering, må det da være herligt at kunne spare en masse penge på et nyt sæt højttalere - hvorfor personen sælger, kan i dybest set være fløjtende ligeglade med! |
|
|
Enig __________________ Dan R. Hansen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lidt momisk, at her forleden dag bludsede der en 3. tråd op, som omhandlede en person på hifi4all.d salgs afdeling. Trådstarteren syntes at hans priser var ALT for dyre. Nu Er priserne ALT for billige! Det er ikke nemt at komme af med noget nu om dage
__________________ Dan R. Hansen
|
| Til top |
|
| |
BasHunter Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 01:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi ser jo alle noget forskelligt, skønt vi alle kigger på det samme....
Men priser på helt nyt ikke-udpakket udstyr går da ikke til halv pris....nu må i da lige....
Hvorfor vedkommende så ikke har et sæt mk2, ikke-udpakket....kunne tyde på der er noget galt... __________________ Ingen Diskant, tak
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har i nogle spørgsmål så skriv til manden.
Mener i han overtræder retningslinierne så tryk på rapport knappen.
Og stop nu med at hænge folk ud i forum for mere eller mindre heldige KSB ting. En generel debat er der altid plads til, men det her gider vi ikke se på.
|
| Til top |
|
| |