Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 10:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Neeper HTer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Kan det passe at der kommer en Limited Edition af Neeper Perfection One - de sage da ellers at det var ( The most complete High End audio products in the world ) kan man så efter et stykke tid bare gøre det bedere ..... eller var de ikke gode nok fra starten ??

Sjovt han skriver på hans hjemmeside (wanting to make the most complete product in the industry ) og nu kommer denne her ! 

http://www.neeper-acoustics.com/le_signup.php

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Når man kan skrive sig op til den højtaler på producentens hjemmeside, så tror jeg heller ikke at der kommer en Limited Edition.

Eller gør jeg...

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Når man kan skrive sig op til den højtaler på producentens hjemmeside, så tror jeg heller ikke at der kommer en Limited Edition.

Eller gør jeg...

Ja... det lyder lidt mærklig ikke

For i starten sage Neeper at han ikke kunne gøre det bedere nu.... og den skulle være Perfect fra starten !!

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Kan det passe at der kommer en Limited Edition af Neeper Perfection One - de sage da ellers at det var ( The most complete High End audio products in the world ) kan man så efter et stykke tid bare gøre det bedere ..... eller var de ikke gode nok fra starten ??

Det kan jo være, at Neeper levere det kunderne efterspørger.Og er prisen ligegyldig, er der ingen grænser for hvor langt det kan køres ud.Og det skal han vel have lov til.

MVH 

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:
king skrev:

Det kan jo være, at Neeper levere det kunderne efterspørger.Og er prisen ligegyldig, er der ingen grænser for hvor langt det kan køres ud.Og det skal han vel have lov til.

MVH 

Ja... ellers er det som jeg skriver - det er måske ikke godt nok fra starten

the_rieper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

lad dog vær med at have så ondt i røven!
Til top Vis the_rieper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af the_rieper

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

"Sign up for information on the Limited Edition"

der står ikke at man skal skrive sig ind, hvis man vil købe en limited edition. Der står man kan skrive sig op for INFORMATION omkring en LE.

det kunne også være at det her var ment som en måde for pressen (og andre nysgerrige), at få mere information.

måske er Perfection one perfekt for neeper selv, men hvis kunderne eftersørger andre ting, hvorfor så ikke forsøge at efterkomme de ønsker ?

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

the_rieper skrev:
lad dog vær med at have så ondt i røven!

Lige præcis!... Ufatteligt som folk absolut skal hakke evigt og altid.

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Andre skrev:
king skrev:

MVH 

Ja... ellers er det som jeg skriver - det er måske ikke godt nok fra starten

Den bliver vel ikke mere komplet af eks. at sætte en guldfod på, bare dyre.Men hvad er formålet med tråden King.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Nå, drenge skal vi ikke samle ind til en blød pude til King, for han har da i den grad ondt i røven !

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Ja mon ikke Limited Edition betyder at det bliver en anden finish eller andet i den dur.
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Nå, drenge skal vi ikke samle ind til en blød pude til King, for han har da i den grad ondt i røven !

Ha.... jeg spør da kun for at bliver lidt kloger - ikke forde jeg har ondt i røven..... men, jeg har sku ondt i hoved (tømmermænd)

Og ang.. min tråd - så kunne det jo være fedt hvis Neeper selv kom med et svar og hva der kom til at ske med de HTer, og ikke et svar fra jer drenge

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Sjovt han skriver på hans hjemmeside (wanting to make the most complete product in the industry ) og nu kommer denne her !

Har du kendskab til at Limited Edition udgaven er et skridt i den forkerte retning

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Alt kan blive bedre.

Det er som med alt andet, folk køber en MC og de siger det kan ikke gøres bedre, men man kan altid gøre det bedre.

Har man penge kan man få.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Neeper ? Hmm, jamen man kan vel altid finde på noget andet ?

Hvor mange af jer herinde har bygget et eller andet og sagt: Det her bliver det sidste, for det er hamrende godt.................... Og sp liiige alligevel, skulle prøve EN gang mere

JEG er en af DEM.............. Den sætning har jeg nok sagt 300 gange........... Men Roder stadig, på trods af at jeg flere gange har ment at det jeg lavede sidst, ikke kunne blive bedre.

Der kommer vel også forbedringer på enheder, delefilterkomponenter............... Eller i det hele taget bare nye/bedre idéer ?

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Du er igen ude med riven, Bing. Det er som om du udelukkende sidder på lur og napper alle muligheder for at komme til at lave en "møgtråd" som den her, eksempelvis, hvor du kan komme af med trælse sidebemærkninger, sarkasme, ironi, m.v. Og du skyder jo bredt, også på "den anden side" hvor flere oplever dit fokus. Måske du skulle jobbe lidt for EkstraBladet? Der går de ikke af vejen for en halv historie der ikke holder vand, og at det går ud over nogen, betyder intet for dem...

Det er utroligt som du gentager det mønster og jeg kan da kun håbe på man kan få en advarsel for at sætte en fælde op som du gør her. En tråd som denne er nærmest bestemt til at gå galt. Oplægget er så tykt og ensidigt at det ophidser en del, som så kammer over og så får DE en advarsel.

Det er ikke fair. Du skulle have en til, Bing, for at lægge lokkemad med gift ud på forum.

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Kom nu ind i kampen drenge.

Læs dog hvad King skriver for det gør jeg. King har læst at der kommer en LE verison af  og det er da godt nyt til os alle. Om Neeper om muligt kan gøre det endnu bedre ved vi jo ikke endnu ogdet kan kun Neeper fortælle os

At det kan gøres bedre skriver Jensen jo fint, har man penge kan man få . Alt kan gøres bedre og flottere for ingen af os hører det ens og ser det ens. Længere er den ikke.

PS: Få så lige en god tone i tråden her eller skriv en PM til den men vil kalde alle disse gloser som ikke hører hjemme her i tråden.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Gutter! Kom nu ind i kampen - uagtet hvad King's belæg for at oprette tråden måtte være, så skal gængs opførsel for brug af forum stadigvæk overholdes, såfremt man vil gøre brug af muligheden for HIFI4ALL.DK's services.

Der er slettet/rettet en række indlæg, og evt. lign. vil blive slettet uden varsel fremover!

Tak!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Så køre bussen igen

Jeg tror at der med en NEEPER LE er tale om en anden udførsel og ikke ændringer i selve højttaleren.

Men ville være rart med et svar fra Neeper him self.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Hold da helt op, der er jo igen gang i den herinde...

Limited Edition er som navnet antyder, lavet i en begrænset mængde...

Jeg fik muligheden for at indrykke en annonce, og være med en i artikkel i Steinway & Sons Owners' Magazine, der netop er udkommet. Det er formentlig verdens mest eksklusive magazin, med 75.000 særdeles velhavende læsere... Det er kun Steinway ejere og artister der modtager denne halvårlige udgivelse.

I den forbindelse blev jeg nødt til at lave noget der var mere eksklusivt, og da jeg ikke har distribution i en stor del af de lande hvor magasinet udkommer, valgte jeg at lave denne LE version, hvor levering på kundens adresse worldwide indgår i prisen.

De får en super høj kvalitets pianolakering, og bedre kabler og stik, og der bliver kun lavet 25 sæt... That's it.

Og nej, det kan ikke blive meget bedre, men nogen vil gerne betale for at få noget som næsten ingen andre i verden har.

Sådan en annonce koster mere end en god ny bil på danske plader, så der er ingen grund til at være så sur. Meget vi gør her i denne verden er et sats, og dette er da den dyreste lotto kupon jeg har købt. Det kan gå begge veje...  

Mvh Kim 

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes