| Forfatter |
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan det passe at der kommer en Limited Edition af Neeper Perfection One - de sage da ellers at det var ( The most complete High End audio products in the world ) kan man så efter et stykke tid bare gøre det bedere ..... eller var de ikke gode nok fra starten ??
Sjovt han skriver på hans hjemmeside (wanting to make the most complete product in the industry ) og nu kommer denne her !
http://www.neeper-acoustics.com/le_signup.php
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når man kan skrive sig op til den højtaler på producentens hjemmeside, så tror jeg heller ikke at der kommer en Limited Edition.
Eller gør jeg... __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
|
Når man kan skrive sig op til den højtaler på producentens hjemmeside, så tror jeg heller ikke at der kommer en Limited Edition.
Eller gør jeg...
|
|
|
Ja... det lyder lidt mærklig ikke
For i starten sage Neeper at han ikke kunne gøre det bedere nu.... og den skulle være Perfect fra starten !!
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Kan det passe at der kommer en Limited Edition af Neeper Perfection One - de sage da ellers at det var ( The most complete High End audio products in the world ) kan man så efter et stykke tid bare gøre det bedere ..... eller var de ikke gode nok fra starten ??
|
|
|
Det kan jo være, at Neeper levere det kunderne efterspørger.Og er prisen ligegyldig, er der ingen grænser for hvor langt det kan køres ud.Og det skal han vel have lov til.
MVH
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
king skrev:
|
|
|
|
Det kan jo være, at Neeper levere det kunderne efterspørger.Og er prisen ligegyldig, er der ingen grænser for hvor langt det kan køres ud.Og det skal han vel have lov til.
MVH
|
|
|
Ja... ellers er det som jeg skriver - det er måske ikke godt nok fra starten 
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
lad dog vær med at have så ondt i røven!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Sign up for information on the Limited Edition"
der står ikke at man skal skrive sig ind, hvis man vil købe en limited edition. Der står man kan skrive sig op for INFORMATION omkring en LE.
det kunne også være at det her var ment som en måde for pressen (og andre nysgerrige), at få mere information.
måske er Perfection one perfekt for neeper selv, men hvis kunderne eftersørger andre ting, hvorfor så ikke forsøge at efterkomme de ønsker ?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Andre skrev:
king skrev:
|
|
|
|
MVH
|
|
|
Ja... ellers er det som jeg skriver - det er måske ikke godt nok fra starten 
|
|
|
Den bliver vel ikke mere komplet af eks. at sætte en guldfod på, bare dyre.Men hvad er formålet med tråden King.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, drenge skal vi ikke samle ind til en blød pude til King, for han har da i den grad ondt i røven !
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja mon ikke Limited Edition betyder at det bliver en anden finish eller andet i den dur.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Nå, drenge skal vi ikke samle ind til en blød pude til King, for han har da i den grad ondt i røven !
|
|
|
Ha.... jeg spør da kun for at bliver lidt kloger - ikke forde jeg har ondt i røven..... men, jeg har sku ondt i hoved (tømmermænd)
Og ang.. min tråd - så kunne det jo være fedt hvis Neeper selv kom med et svar og hva der kom til at ske med de HTer, og ikke et svar fra jer drenge 
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
| Sjovt han skriver på hans hjemmeside (wanting to make the most complete product in the industry ) og nu kommer denne her ! |
|
|
Har du kendskab til at Limited Edition udgaven er et skridt i den forkerte retning  __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt kan blive bedre.
Det er som med alt andet, folk køber en MC og de siger det kan ikke gøres bedre, men man kan altid gøre det bedre.
Har man penge kan man få.
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper ? Hmm, jamen man kan vel altid finde på noget andet ?
Hvor mange af jer herinde har bygget et eller andet og sagt: Det her bliver det sidste, for det er hamrende godt.................... Og sp liiige alligevel, skulle prøve EN gang mere 
JEG er en af DEM.............. Den sætning har jeg nok sagt 300 gange........... Men Roder stadig, på trods af at jeg flere gange har ment at det jeg lavede sidst, ikke kunne blive bedre. 
Der kommer vel også forbedringer på enheder, delefilterkomponenter............... Eller i det hele taget bare nye/bedre idéer ?
|
| Til top |
|
| |
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er igen ude med riven, Bing. Det er som om du udelukkende sidder på lur og napper alle muligheder for at komme til at lave en "møgtråd" som den her, eksempelvis, hvor du kan komme af med trælse sidebemærkninger, sarkasme, ironi, m.v. Og du skyder jo bredt, også på "den anden side" hvor flere oplever dit fokus. Måske du skulle jobbe lidt for EkstraBladet? Der går de ikke af vejen for en halv historie der ikke holder vand, og at det går ud over nogen, betyder intet for dem...
Det er utroligt som du gentager det mønster og jeg kan da kun håbe på man kan få en advarsel for at sætte en fælde op som du gør her. En tråd som denne er nærmest bestemt til at gå galt. Oplægget er så tykt og ensidigt at det ophidser en del, som så kammer over og så får DE en advarsel.
Det er ikke fair. Du skulle have en til, Bing, for at lægge lokkemad med gift ud på forum.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Sjovt han skriver på hans hjemmeside (wanting to make the most complete product in the industry ) og nu kommer denne her !
|
|
|
Kom nu ind i kampen drenge.
Læs dog hvad King skriver for det gør jeg. King har læst at der kommer en LE verison af og det er da godt nyt til os alle. Om Neeper om muligt kan gøre det endnu bedre ved vi jo ikke endnu ogdet kan kun Neeper fortælle os 
At det kan gøres bedre skriver Jensen jo fint, har man penge kan man få . Alt kan gøres bedre og flottere for ingen af os hører det ens og ser det ens. Længere er den ikke.
PS: Få så lige en god tone i tråden her eller skriv en PM til den men vil kalde alle disse gloser som ikke hører hjemme her i tråden. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gutter! Kom nu ind i kampen - uagtet hvad King's belæg for at oprette tråden måtte være, så skal gængs opførsel for brug af forum stadigvæk overholdes, såfremt man vil gøre brug af muligheden for HIFI4ALL.DK's services. Der er slettet/rettet en række indlæg, og evt. lign. vil blive slettet uden varsel fremover! Tak!
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så køre bussen igen 
Jeg tror at der med en NEEPER LE er tale om en anden udførsel og ikke ændringer i selve højttaleren.
Men ville være rart med et svar fra Neeper him self.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da helt op, der er jo igen gang i den herinde...
Limited Edition er som navnet antyder, lavet i en begrænset mængde...
Jeg fik muligheden for at indrykke en annonce, og være med en i artikkel i Steinway & Sons Owners' Magazine, der netop er udkommet. Det er formentlig verdens mest eksklusive magazin, med 75.000 særdeles velhavende læsere... Det er kun Steinway ejere og artister der modtager denne halvårlige udgivelse.
I den forbindelse blev jeg nødt til at lave noget der var mere eksklusivt, og da jeg ikke har distribution i en stor del af de lande hvor magasinet udkommer, valgte jeg at lave denne LE version, hvor levering på kundens adresse worldwide indgår i prisen.
De får en super høj kvalitets pianolakering, og bedre kabler og stik, og der bliver kun lavet 25 sæt... That's it.
Og nej, det kan ikke blive meget bedre, men nogen vil gerne betale for at få noget som næsten ingen andre i verden har.
Sådan en annonce koster mere end en god ny bil på danske plader, så der er ingen grund til at være så sur. Meget vi gør her i denne verden er et sats, og dette er da den dyreste lotto kupon jeg har købt. Det kan gå begge veje...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |