Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
Jeg fandt sådan et par palisander finerede rockwool stopped kasser idag - under rockwoolen skjulte dig sig en flot rød enhed fra Isophon og en oval enhed stemplet "afprøvet" - er det nogle enheder der kan bruges til noget ???:
< ="text/">setImgWidth();
< ="text/">setImgWidth();
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
Jeg fandt sådan et par palisander finerede rockwool stopped kasser idag - under rockwoolen skjulte dig sig en flot rød enhed fra Isophon og en oval enhed stemplet "afprøvet" - er det nogle enheder der kan bruges til noget ???:
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
det er nok ikke high end men de lyder betydeligt bedre end fx sansui zp6 og pioneer cs 900e og de er knap så tilbagetrukket i lyden som Rogers - uden at sige noget negativt om rogers. - det er lidt synd at der er en klaphat der har smidt med dem så de har fået nogle finerskade men enheder og lyd er flot:-)
er der ingen der har erfaring med Isophon ?
Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
det er nok ikke high end men de lyder betydeligt bedre end fx sansui zp6 og pioneer cs 900e og de er knap så tilbagetrukket i lyden som Rogers - uden at sige noget negativt om rogers. - det er lidt synd at der er en klaphat der har smidt med dem så de har fået nogle finerskade men enheder og lyd er flot:-)
er der ingen der har erfaring med Isophon ?
Ikke med deres "færdig højttalere"
De 4 "vintagebasser" jeg har i mine højttalere er muligvis fremstillet af Isophon, de er i sin tid klunset fra en Grundig studiemonitor (årgang ca. 1960'erne med fine røde magnetsystemer i en anseelig størrelse)
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
Tak PQR?
jeg har fundet frem til siden og unzippet - mit preusiske er dog ikke så godt men jeg må stave mig igennem den brochüre " Isophon lautsprecher richtig eingebaut" og se hvade der sker
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
De lydeR sq meget godt lige nu får de smæk af miles davis bitches brew – har da de lidt porøse spånplade kasser jo ikke er på mere end ca. 30 l. sat luxmanens bassboost ved 70 hz til – faktisk spiller de så højt at min overarbejdende kollega er gået ovenpå i protest og har sat doris day på som borgerlig modvægt til vanviddet - nu spille davis, corea, hancock og zavinul deres electro-fusions-jazz om kap med doris days ”move over darling” OG ” Que sera, sera” Jeg tror jeg beholder dem – de skal måske have nye kasser – synd man ikke kan se de flotte røde maneter når de spiller – øh – kunne man lave dem i en open baffel?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum