hejsa, jeg er rimelig ny på "hjemmebio" fronten så bær over med mine dunheder plz :)
jeg har for noget tid siden købt et halvbilligt "sorroundsound" anlæg, (1 sub, 1 center og 4 små hjørnehøjtalere.)
Philips DVD Home Theater System HTS3100 DivX Ultra
HTS3100/12
er det som jeg har, men har problemer med at lyden nogle gange er for hurtigt til billedet, og har prøvet at søge og skrive på forskellige forummer og spørge i diverse forhandlere, men virker ikke til at der er nogen direkte løsning, en mente at det måtte være defekt det jeg havde.
højtalerne i sig selv virker dog fint nok, og levere udemærket lyd til de billige penge.
stikkene fra højtalerne til afspilleren er sådan nogle "store" nærmest firkantede nogle, ikke bare de der runde nærmest jack stik..
der er heller ikke nogen HDMI udgang i afspilleren.
men jeg tænkte så på om man kunne fx købe en DVD afspiller evt en DVD optager/afspiller og koble den igennem den gamle afspiller for at få lyden igennem højtalerne?
evt. bruge HDMI stikket på en måde?
eller og alle højtaler ledninger er standard, så man selv evt kunne lave stik til det og koble dem til..
eller skal jeg simpelthen ud og bruge de 5k+ for et ordentligt anlæg og højtalere??
håber på nogle gode svar, på forhånd tak :)
-Mads