| Forfatter |
|
Mr.Minister Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 21 Februar 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
halløj
har gået i et stykke tid med tanken om et nyt TV. Har kigget på mange forskellige, men det er ikke typer og mærker dette skal handle om, men mere om nogen af jeg kender til rygter om nyt.
Er der udsigt til iår at LCD tv bliver endnu tyndere?
Er der udsigt til evt. indbygget selector agtige features, så man ikke behøver extern udstyr for at se digitalt?
Er der udsigt til indbygget harddisk?
Er der udsigt til meget højere opløsning end man har brug for, men hvilket gør de nuværende tv billigere?
osv osv osv.
generelt skal man købe nu eller senere????
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 21 Februar 2008 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at svare på spørgsmål nr. 3 er der skam lavet tv med indbygget harddisk. Kan f.eks. nævne tyske Loewe  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 21 Februar 2008 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der udsigt til iår at LCD tv bliver endnu tyndere? Måske ikke i 2008 men de bliver tyndere.
Er der udsigt til evt. indbygget selector agtige features, så man ikke behøver extern udstyr for at se digitalt? De findes allerede nu. Sony har flere andre mærker har det også
Er der udsigt til indbygget harddisk? LG har noget
Er der udsigt til meget højere opløsning end man har brug for, men hvilket gør de nuværende tv billigere? Tja full HD på under 37'' er måske ikke noget der er brug for.
|
| Til top |
|
| |
db89 Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 21 Februar 2008 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
ligesom med stort set alt andet elektronik kan man jo sådan set blive ved og ved med at vente på noget bedre kommer, så før eller siden er man nødt til at beslutte sig for hvad man vil købe
|
| Til top |
|
| |
Mr.Minister Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 24 Februar 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var nu ikke lige de svar jeg søgte, men tak for info.
Det er klart de bliver tyndere med tiden, og jeg kan se man kan få tv med harddisk, og jeg kan se man kan få tv med DVB-C digitale tunere, og jeg ved opløsningen vil konstant blive bedre.
MEN........!
Ligger det for døren at alle TV får disse features, så det måske ville være dumt at købe nu. Hvis jeg f.eks har set mig varm på samsung F-modellerne, og de har ikke DVB-C tunere, harddisk, netværkkort mm., så vil det ærge mig, om de om et halvt år har bare nogle af disse features. Især C-tuneren.
mvh
Martin
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 24 Februar 2008 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Minister skrev:
Det var nu ikke lige de svar jeg søgte, men tak for info.
Det er klart de bliver tyndere med tiden, og jeg kan se man kan få tv med harddisk, og jeg kan se man kan få tv med DVB-C digitale tunere, og jeg ved opløsningen vil konstant blive bedre.
MEN........!
Ligger det for døren at alle TV får disse features, så det måske ville være dumt at købe nu. Hvis jeg f.eks har set mig varm på samsung F-modellerne, og de har ikke DVB-C tunere, harddisk, netværkkort mm., så vil det ærge mig, om de om et halvt år har bare nogle af disse features. Især C-tuneren.
mvh
Martin |
|
|
Siden at det går så stærkt på fladskærmsmarkedet mht. teknologiske landvindinger, prissætning, visuel størrelse osv. er det forståeligt at mange forbrugere lurepasser i forventningen om at hvis de bare venter lige 3-6mdr. mere så vil de ikke fortryde deres investering.
Dette er dog lidt som at jage sin egen hale da der ALTID vil være noget nyt smart lurende i horisonten, hvorved at ens nyindkøbte fladskærm vil fremstå som værende knap så smart et halvt år senere.
Rådet herfra...
Køb nu og nyd billedkvaliteten som var helt utænkelig for ganske få år siden.
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 24 Februar 2008 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke man skal vente på,at de "rigtige" perifære features bliver implementeret. Standarterne skifter simpelthen for hurtirgt. HDD, HD tunere osv forbliver i seperate kasser.
Pioneers koncept med en skærm uden højtalere (XD508) må for min skyld godt danne skole. Pioneer har netop præsenteret en prototype af en ultratynd skærm. Men hvordan man lige forbinder netstik,HDMI stik osv melder historien ingenting om.
|
| Til top |
|
| |