Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 17:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Ophæng til centerhøjttaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
db89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

hej

Efter jeg har fået fladskærm synes jeg ikke længere min centerhøjttaler står helt optimalt og jeg har derfor tænkt på at hænge den op. Jeg synes ikke lige det er til og finde ophæng til centerhøjttalere til en rimelig pris så derfor har jeg tænkt på at lave et selv som ikke behøver at blive skruet fast i højttaleren. Projektet er stadigvæk kun i idéfasen og det eneste jeg ved indtil nu er at det nok skal laves i stål.
Der hvor jeg bliver i tvivl er at min certerhøjttaler har to basporte på bagsiden og derfor tænker jeg på hvor langt der skal være fra bagsiden til væggen?Det er denne center
Jeg går på htx og har et smedeværksted til rådighed så jeg håber på at kunne lave noget pænt.

Jeg ved ikke om dette spørgsmål er mere passende under "selvbyggeri", hvis den er det så vil jeg gerne bede en moderator om at flytte tråden
Til top Vis db89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af db89

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes