Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 21:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: AKG K 271 Studio til Ipod (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MalteDamgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Hej ..

Tror i min Ipod nogenlunde kan trække disse lækre hovedtelefoner, som jeg har forelsket mig i?

Og er der nogen som kender lidt til størrelsen til de her "basser"! :D

Til top Vis MalteDamgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MalteDamgaard

burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

AKG K271 er nogle rigtigt fine hovedtelefoner. Bergnet til studiebrug og med den smarte funktion at de slukker får musikken når du ikke har dem på. Du vil nok kunne bruge dem sammen med en iPod men de er noget sejere at trække end gennemsnits hovedtelefonen så du vil ikke få fuld udnyttelse af deres kapacitet uden en forstærker til at drive dem.

Angående størrelsen er de ret lette og mindre end f.eks. Beyerdynamic DT770 men de er øreomsluttende og derfor heller ikke så små som f.eks. Gradoer.

Yderligere er AKG's byggekvalitet rigtig god så det er en rigtig arbejdshest som kan tåle at komme med i rygsækken. Kablet kan let skiftes da det monteres i et stik.

Lyden er også rigtig god. Det er dog lang tid siden jeg har lyttet til dem så jeg husker kun at jeg var glad for lyden ikke lige hvordan karakteristikken er helt præcist.
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes