|
Hej
Jeg er på jagt efter et fornuftig surround system, prisen skal helst lande mellem 15-20k
Jeg er ikke fanatiker, men lægger vægt på kvalitet.
Haves af udstyr: Panasonic PX70E 42" PS3
Surround forstærker har jeg kigget på følgende:
NAD VISO FIVE - Det tiltaler mig at der er alt i en, 5.1 forstærker, DVD, CD, FM, mulighed for DAB. 5 x 60w bør vil være nok til en primært surround/hjemmebio løsning? Når de nu skriver HDMI tilslutning, hvad betyder det så i praktiks? At jeg kan smide min HDMI PS3 + kabelnet-boks i røven af den, og kun føre ét HDMI kabel til mit TV? HDMI 1.1 vil det være tilstrækkelig?
DENON AVR-2308 - En lækker 7.1 surround reciver, hvor man kunne bruge den 2 zone mulighed for at lave stereo radio i et andet rum, og stadig lave 5.1 setup til hjemmebio'en. 7 x 100w lyder sku nice? Selvom dette foregår i 10-bit frem for den suveræne 12-bit <-- Hvad skal det betyde? Hvilken CD/DVD skal man sætte til? Den HIFI-K har i deres tilbudskatalog, Denon-DVD1740 hvordan har den det med CD'er og stereo?
Højttalere har jeg overvejet følgende:
B&W XT4 er mega nice, men 10k pr. højttalere er nok i overkanten hvad jeg vil bruge, men flotte er de sku.
B&W VM6 / FPM2 - Vil disse kunne levere varen tilsat en fornuftig sub?
DALI MOTIF LCR - Vil disse kunne levere varen tilsat en fornuftig sub?
Argon 7000 series surround set? Det er jo ret billigt, hvordan er kvaliteten, samt er det en skam at sætte disse højtalere til tidligere nævn forstærker?
Lad mig høre hvad I har af meninger, og evt. alternativer?
|