Jeg har købet en onkyo TX-SR674E som sammen med en pioner DVD 668 skulle udgøre kernen i min hjemmebiograf men jeg har store problemer med at få det til at virke.
Jeg har med vilje købt noget som kan køre HDMI i håb om at det var letter at få til at virke men så heldig skulle jeg altså ikke være.
Jeg kan simpelthen ikke få hverken billede eller lyd ud af onkyoén
Hvis jeg sætter HDMI stikket fra DVDén op i min projektor få jeg med det samme billede men jeg så snart jeg prøver at koble det gennem onkyoen virker det ikke jeg har prøvet at læse i brugsvejledningen og jeg har gjort som det står. Jeg har defineret at DVDén kommer ind gennem HDMI indgang nr 1 men der kommer ikke noget frem på projektoren. DVDén viser også med et blåt lys at der er tilkoblet noget i HDMI stikket.
Jeg har kontaktet internet forretningen hvor jeg har købt Onkyoen og han siger at den har været brugt som DEMO (hvilket den også er købt som) hvor den har kørt gennem HDMI ind og udgangene så han ved med sikkerhed den virker han mener det kan være fordi den sender i for høj opløsning hvad mener han med det ?
Er der nogen som har forslag til hvad jeg gør forkert ? |