Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
Sendt: 15 Marts 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
Det var derfor jeg hoppede fra MCE i sin tid, jeg kører Media Portal nu, for mine MP3'er ligger i en meget nøjagtig orden i sine mapper, og der vil MCE ikke samarbejde med. Men du kan gå igang med at sortere i dem med Windows Media Player. MCE bruger nemlig dens mappestruktur.
Sendt: 17 Marts 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
Det er bare et skod arbejde når man nu har brugt tid på at ændre filnavnene og mappestrukturen. Jeg blev i hvert fald så tosset over det, og at man ikke kunne fjerne den irriterende menu der popper frem når man er færdig med at se en film, at jeg droppede MCE totalt. Mage til dårlige brugerrettigheder skal man lade længe efter. Og så kom dog med support for DVB-S og C og understøttelse af undertekster.
Sendt: 17 Marts 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
Der findes faktisk også et program der kan tagge ens filer ved at afspille et lille stykke af nummeret, og genkende det derfra. Men som man nok kan regne ud, skal det være nogenlunde kendt musik før det virker. Glem det hvis du hører meget undergrundsmetal som mig. Kan dog ikke lige huske navnet på programmet lige nu. Men skal nok lige finde det senere.
Bruger siden: 09 Juli 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 91
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
Jeg har testet med Media Portal og det gør 100% som jeg vil, og som du beskriver. Totalt suverænt. Jeg vil give det en chance, det lader til at være rimelig godt.
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 04:38 | IP-adresse registreret
Jeg er da glad for at høre at jeg har overbevist endnu en Microsoft-slave.. Hehe. Og godt at du er glad for det. Synes selv at der findes utallige fede plug-ins til MP, som gør det endnu federe end det i forvejen er.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum