Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 16 Marts 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
Så måtte det jo prøves - lykken tilsmilede mig med en Thorens arm del - kender ikke lige hvilken thorens arm der kan skrues fra hinanden så man får et ca 12 cm arm rør med fast lille vinklet thorens hus på - men "huset" blev lige flået af med vinkelsliberen og et nyt alu blev sat på - så skal vi bare se om jeg kan gen-vinkle pick uppen så det passer til en god protraktor - i hverfald har jeg en nu ca. 13 tommer arm jeg kan sætte op sammen med min tolv tommer på Garrarden eller måske bruge som en ekstern sammen med Inertia'en og den "lille" 9" lustre arm - og ja det er en lustre arm mere som nu er klonet op til tretten tommer
beklager billedkvaliteten der er så dårlig man kunne tro det er var en fotomanipulation - men jeg havde kun lige en dårlig vidvinkel og en enkel lampe
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Sendt: 16 Marts 2008 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
jeg frygter det værste og håber det bedste og går det ikke så sidder forlængeren jo bare fast som en almindelig pickup og vpti så er det en 9" gratis lustre arm igen og jeg har haft sjovt
Sendt: 16 Marts 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
don dario skrev:
Den gode gamle svenske inertia med lustra arm har jeg også haft... sjov lille maskine:-)
Men mage til lallende fjerder ophæng ska man lede længe efter... men smart med den libelle:-)
MVH
Don
Du har fuldtændig ret med det ophæng - nu er jeg jo vant til en meget tung pladespiller - rock steady og uden noget fjeder værk - her til aften lykkedes det mig så at nyse pick uppen af pladen vel og mærke fra 3 meters afstand - det skal dog siges at det ikke var et vindstød men snarre nyset der fik mig til at bevæge mig og gulvet der forplantede det til Inertia'en - hold op hvor den er livlig
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
Sendt: 17 Marts 2008 kl. 07:03 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
don dario skrev:
Den gode gamle svenske inertia med lustra arm har jeg også haft... sjov lille maskine:-)
Men mage til lallende fjerder ophæng ska man lede længe efter... men smart med den libelle:-)
MVH Don
Du har fuldtændig ret med det ophæng - nu er jeg jo vant til en meget tung pladespiller - rock steady og uden noget fjeder værk - her til aften lykkedes det mig så at nyse pick uppen af pladen vel og mærke fra 3 meters afstand - det skal dog siges at det ikke var et vindstød men snarre nyset der fik mig til at bevæge mig og gulvet der forplantede det til Inertia'en - hold op hvor den er livlig
Eller også nyser du meget kraftigt
At holde sig for munden er en fordel og det giver væsentlig mindre fedtede plader
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum