| Forfatter |
|
PeterLorenzen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 18 Marts 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej 
Som førstegangs HIFI køber ville det være godt med lidt hjælp meht. køb af sorround system. Jeg har søgt på nettet efter annoncer, og er indtil videre kommet frem til et pris og plads mæssigt godt højtaler system - nemlig Jamo D6PEX 7.1 THX.
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=74070
- Nogen med erfaring omkring D6PEX 7.1 THX, eller bare omkring Jamo?
- Er der andre fabrikanter der kan anbefales til samme pris niveau? (Dali, B&W, Cerwin osv)
Det skal lige siges at jeg er studerende med hang til god bas, høj musik´ og IKKE har pladsen til gulvhøjtalere..
På forhånd tak.
- Peter Lorenzen
|
| Til top |
|
| |
Perls Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 18 Marts 2008 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Marts 2008 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit budget ligger på omkring 5000, men strækker gerne budget hvis et godt køb stor for døren. Jeg har intet i forvejen, så noget brugt ville være ideelt for mig.
Nogen der kan bedømme mærkerne; Dali, Cerwin, B&W, Monitor audio mm ud fra en ca skala? (Hvis det kan lade sig gøre!) - Er der ulemper eller positive ting at sige om de enkelte fabrikanter?
|
| Til top |
|
| |
Perls Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2008 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
skal det primært være til film? Hvad med tv, dvd, kabler osv?
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 18 Marts 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|