| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dit VdH kabel. Jeg bruger selv D502 Hybrid kablet på en Thorens TD2001 pladespiller, og i mine øre er det et godt valg til prisen.
Jeg kender ikke C-4 stikket, men hvis det er lavet som de gamle type VdH RCA stik fungere det på følgende måde, i de gamle stik var der kun et loddepunkt i stikket nemlig midter benet. Stel siden lagde man så i klemme mellem de 2 stk. ringe. Når så stikket blev samlet var der ok stelforbindelse, og termineringen var færdig.
Opbygningen af 502 kabler er et twin kabel hver med 2 ledere, og så en skærm omkring. Jeg mener du skal forbinde en leder til midterbenet og en leder til stel siden. Skærmen kan du så evt. vælge kun at forbinde i den ene ende af kablet, og på denne måde kører psudo balanceret.
I midten af dette twin kabel har VdH monteret en stålwire. Denne wire kan du så passende bruge til ekstern stel til værket på din Thorens. Ved tonearmssiden kan du vælge at erstatte ca. 20 cm af denne wire med noget stelkabel der er mere fleksibelt - dette for ikke at påvirke dit evt. flydende ophæng for meget.
Held & lykke med kabel projektet, og god påske.
__________________ Venlig hilsen Pink
|