Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 06:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hvad sker der for HiFI4all.dk ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Så kritisere man Hifi4all.dk for at være inkonsekvense i deres administration af ikke nedskrevne regler.

Mails fra Tapeconnection må IKKE gengives, men mails fra f.eks. CD-WOW og Hifiklubben må godt.

resultat en privat besked med følgende indhold:

Jeg har i "skam jer TC" tråden slettet en række indlæg, herunder et par af dine.

Sig endelig til hvis der er noget andet der stikker under, jeg skal med glæde lukke din konto, hvis du vil søge helt væk fra vores side.

Vi gør tingene som vi finder bedst, med saglige input fra brugerne. Hvis du har noget du er utilfreds over, så send en mail.

God påske

Morten, forum administrator.

Især vendningen "jeg skal med glæde lukke din konto" gør, at jeg må tolke derhen, man ikke vil have kritiske brugere af hifi4all.dk

Jeg beder ikke om lukning af min konto, da jeg stadigvæk har noget PB kørernde.

Men i mine øjne er det utrolig dårlig moderatorstil.

Og god påske i lige måde.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

HIFI4all ejer og bestemmer over hifi4all derfor kan de jo gøre lige hvad de vil og er i den gode ret til det. Der findes jo andre sider man kan smutte hen til hvis lugten i dette her bageri ikke er efter egen smag ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Vil det sige at du ikke har bedt om at få din ctacta konto lukket ?

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2008 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

MonoTovarisj skrev:
Vil det sige at du ikke har bedt om at få din ctacta konto lukket ?

ctacta er IKKE mig .

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

ahh sorry :) fik jer vist lige blandet sammen :)

Det er ikke nemt med alle de hemmelige identiteter...

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Citér:
Hvad sker der for HiFi4all.dk

Mon ikke svaret er, at moderatorene kæmper en brav kamp for et godt sted 

Hold en sober tone i jeres indlæg samt bibeholde respekten for "modparten". Se så bliver det pludseligt så rart at læse alle jeres indlæg  

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Citér:

Hold en sober tone i jeres indlæg samt bibeholde respekten for "modparten". Se så bliver det pludseligt så rart at læse alle jeres indlæg  

Mener nu også jeg har gjort, desværre er indlæg slettet og jeg kan ikke huske ordret hvad jeg har skrevet.

Hvis sober tone og respekt dækker over manglende kritik og holdning, så har jeg IKKE overholdt det. Jeg kan dog huske jeg nævnte noget om det kunne komme til at minde om Kina, hvis man ikke måtte skrive kritiske indlæg.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

jeg bad folk komme tilbage på sporet, da det ikke blev efterlevet slettede jeg de efterfølgende indlæg, som jeg betragtede som off topic.

du skrev i et indlæg, at du søgte mere og mere væk fra hifi4all, så da du ikke 'hørte efter' hvad jeg som administrator bad om, antog jeg at du ville helt væk. Derfor den grove tone i den private besked.
alt det med, at hifi4all er bange for at få kritik, at vi yder censur så snart nogen er kritiske overfor annoncører osv, er sjovt nok noget vi er ret trætte af.
Det er ikke et fåtal af gange jeg har opfordret folk til at komme med input, positive som negative.
Som jeg skrev til Spencer, så var indlæggene garanteret blevet stående, hvis man havde valgt at oprette en ny tråd, istedet for at ødelægge den anden. ligesom dine indlæg her får lov til at stå.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
Så kritisere man Hifi4all.dk for at være inkonsekvense i deres administration af ikke nedskrevne regler.

Mails fra Tapeconnection må IKKE gengives, men mails fra f.eks. CD-WOW og Hifiklubben må godt.

resultat en privat besked med følgende indhold:

Jeg har i "skam jer TC" tråden slettet en række indlæg, herunder et par af dine.

Sig endelig til hvis der er noget andet der stikker under, jeg skal med glæde lukke din konto, hvis du vil søge helt væk fra vores side.

Vi gør tingene som vi finder bedst, med saglige input fra brugerne. Hvis du har noget du er utilfreds over, så send en mail.

God påske

Morten, forum administrator.

Især vendningen "jeg skal med glæde lukke din konto" gør, at jeg må tolke derhen, man ikke vil have kritiske brugere af hifi4all.dk

Jeg beder ikke om lukning af min konto, da jeg stadigvæk har noget PB kørernde.

Men i mine øjne er det utrolig dårlig moderatorstil.

Og god påske i lige måde.

Pas nu på Hans J. Du har jo lige gengivet en privat besked fra morten...

Spøg til side.
Personligt synes jeg at  der blev overdrevet lidt voldsomt meget i "skam jeg Tape connection".  Gengivelse af mails blev en naturlig del af trådens TOPIC, netop fordi jeg blev bedt om at fjerne den mail jeg havde fået fra TC og derfor er det forståeligt (for de fleste) at det også blev kritiseret i tråden. Nu nåede jeg ikke at læse alle de slettede indlæg, så det er lidt svært at argumentere for om det var berettiget eller ej. Måske vil hr. administrator Witzel være så elskværdig at ligge indlæggene i denne tråd eller en helt ny tråd, som jeg mener bør have titlen Off Topic.  Så kan det vel næsten ikke lade sig gøre at indlæg bliver slettet fordi de er OT.

Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
Chr. R. skrev:

Citér:

Mener nu også jeg har gjort, desværre er indlæg slettet og jeg kan ikke huske ordret hvad jeg har skrevet.

Hvis sober tone og respekt dækker over manglende kritik og holdning, så har jeg IKKE overholdt det. Jeg kan dog huske jeg nævnte noget om det kunne komme til at minde om Kina, hvis man ikke måtte skrive kritiske indlæg.

Hans J: jeg har læst enormt mange indlæg fra din side og du er selve inkarnationen af sober tone, med et twist af humor.
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

slettede indlæg bliver slettet fra databasen med det samme. Jeg kan ikke genskabe dem.

Jeg kan tilføje til debatten, at vi diskuterer internt hvorvidt min handling var korrekt eller ej. Vi lytter skam til kritikken.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Om hvorvidt witzels tone/handling er korrekt eller ej vil jeg ikke udtale mig om.

På mange andre sites findes der seriøst dårlige admins, og jeg har faktisk også set noget så groft som at de truede folk med at lukke bruger, og endda også på livet.

Jeg synes alt i alt hifi4all har nogle rigtig gode admins, og jeg synes at vi skal sørge for ikke at blive for sure på hinanden så denne side til sidst bare bliver mudderkastining. Husk på vi er her for at have det sjovt, stille spørgsmål og tale med ligesindende. Jeg håber hifi4all vil køre til den dag jeg dør, og jeg synes at disse triste episoder skal glemmes, selvom det kan være træls. Om dette blot er en misforståelse er vel næsten helt sikkert. Så længer adminsene overholder reglerne selv, og snakker sammen, om hvorvidt en persons handlinger skal føre til lukning af bruger, så er vi vel ikke helt galt på den.

Håber at der kommer mange konstruktive spørgsmål og indlægs fremover, og ikke mange episoder som disse.

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Ævl og kævl, har ikke en s... at gøre i det her forum. Folk skulle sgu søge hjælp, terapi eller lign. Det er da for

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
slettede indlæg bliver slettet fra databasen med det samme. Jeg kan ikke genskabe dem.

Jeg kan tilføje til debatten, at vi diskuterer internt hvorvidt min handling var korrekt eller ej. Vi lytter skam til kritikken.

Måske var det tid at lave en funktion, der kan markere en række indlæg og flytte dem samlet til en ny tråd, oprettet af moderator ?

Spørg evt. whatz hvordan det gøres, hvis der skulle være tvivl.
Han har lavet en sådan funktion på et andet forum.

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

sunmusic skrev:
Hans J skrev:
Chr. R. skrev:

Citér:

Hans J: jeg har læst enormt mange indlæg fra din side og du er selve inkarnationen af sober tone, med et twist af humor.

Mit indlæg kunne desværre misforstås. Det var ikke møntet på nogen specifikt person. Beklager at det kunne opfattes sådan.

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
witzel skrev:

Måske var det tid at lave en funktion, der kan markere en række indlæg og flytte dem samlet til en ny tråd, oprettet af moderator ?

Det var en rigtig god idé! Så kan vi måske undgå nogle af de mange "censur-tråde"

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Spencer skrev:
witzel skrev:

Det var en rigtig god idé! Så kan vi måske undgå nogle af de mange "censur-tråde"

WITZEL!

Tag det lige op til næste redaktionsmøde, ikke?

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes