| Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
TIESTO TIESTO
Har lige gennemset og oplevet koncerten igen for fuld udblæsning i hjemmebiffen. Superfed optagelse og fede trance vibes. Lyden er ganske okay
Et minde for livet. Står stadig som noget af det største jeg har været med til
KØB DEN (hvis i ellers kan lide musikken)
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Photosgraphein Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun være enig... Var desværre ikke selv med til koncerten i Parken, men har været til Trance Energy i Holland. Kan man lide musikken, så er Trance Energy, Qlimax, Sensation (White & Black) m.fl. de ultimative koncereter :)
Du burde også tage et kig på "Tiesto In Concert" koncerterne, hvis ikke du allerede har dem... __________________ NAD C355BEE + Dali Concept 1 Link (med nye billeder)
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Har lige gennemset og oplevet koncerten igen for fuld udblæsning i hjemmebiffen. |
|
|
Når du siger fuld udblæsning, så ved jeg du mener det! 
Springer lige over på Tiesto, genren virker ikke for mig __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Photosgraphein skrev:
|
Kan kun være enig... Var desværre ikke selv med til koncerten i Parken, men har været til Trance Energy i Holland. Kan man lide musikken, så er Trance Energy, Qlimax, Sensation (White & Black) m.fl. de ultimative koncereter :)
Du burde også tage et kig på "Tiesto In Concert" koncerterne, hvis ikke du allerede har dem...
|
|
|
Det har jeg . Synes faktisk at hans scenesjov var bedre til hans tidligere shows. Kører lidt for meget på rutinen. Men hans setups og livemixing er nu i høj klasse. Men fedt er det at opleve stemningen live __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Music4life skrev:
|
Har lige gennemset og oplevet koncerten igen for fuld udblæsning i hjemmebiffen. |
|
|
Når du siger fuld udblæsning, så ved jeg du mener det! 
Springer lige over på Tiesto, genren virker ikke for mig
|
|
|
Ganske moderat lydstyrke, men alligevel højt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
har haft den liggende et stykke tid nu, uden rigtig at have set den.. så det var godt med en reminder om det..  jeg var også i parken, og hvilket smertehelvede jeg havde efter et par timer.. ryggen gav op.. men det er ligefør jeg vil gå så langt og sige, at det var det værd. 8 smertestillende piller om dagen i 1½ uge efter koncerten og 1200kr til en kiropraktor..  .. + koncertbilletten.. lyden på dvd'en afspejler meget godt hvordan det var i Parken.. stemningen har de også formået at få med. og nu er klokken ikke så meget lige nu, så jeg kan godt tillade mig at skrue liiiidt mere op. In Concert DVD'en er også god, og ja sceneshowet i den er meget bedre end det han lavede i DK.. er man til genren er der ingen vej uden om Tiesto's dvd'er.
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror der måske bliver en 2. halvleg i sensommeren 2008 . . . ?
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
| Tror der måske bliver en 2. halvleg i sensommeren 2008 . . . ? |
|
|
Er det rygter eller er der et måske fra Tiesto lejren
Han har jo sagt at han elsker Danmark og at vi har nogen kønne piger __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2008 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
har haft den liggende et stykke tid nu, uden rigtig at have set den.. så det var godt med en reminder om det.. 
jeg var også i parken, og hvilket smertehelvede jeg havde efter et par timer.. ryggen gav op.. men det er ligefør jeg vil gå så langt og sige, at det var det værd. 8 smertestillende piller om dagen i 1½ uge efter koncerten og 1200kr til en kiropraktor.. .. + koncertbilletten..
lyden på dvd'en afspejler meget godt hvordan det var i Parken.. stemningen har de også formået at få med. og nu er klokken ikke så meget lige nu, så jeg kan godt tillade mig at skrue liiiidt mere op.
In Concert DVD'en er også god, og ja sceneshowet i den er meget bedre end det han lavede i DK.. er man til genren er der ingen vej uden om Tiesto's dvd'er.
|
|
|
AV for den Wizel føler med dig. En dårlig ryg og så give den gas i 6 timer og en noget dyr konceretbillet .Mine fødder var lige til at save af bagefter. Aldrig har jeg haft mere ondt i fodballerne som efter koncerten. Men jeg var helt op på beatet i samtlige 6 timer så smerten blev glemt. Humlen gjorde godt tror jeg for hold da kæft hvor var jeg flyvende
Hvordan var det at opleve koncerten igen ? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |