| Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 23 Marts 2008 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Marts 2008 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved at Dejen har anskaffet sig en. Prøv at skrive til ham. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 23 Marts 2008 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 23 Marts 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den ligner den 30watter fra Pass Labs jeg har i stuen lige nu så er det bare godt. Faktisk den bedste transistorforstærker jeg har prøvet. Kører lige nu en XA30.5 og en rørforforstærker et par proac 1SC med super resultat. Det tætteste jeg har oplevet med at have ingen forstærkere i signalvejen.
Jeg har før kun været til rør men den har fået mig til at ændre min menig om transistorforstærkere. Den er holografisk, har super fin detaljer og efterlader kun musik i stuen. Jeg kan høre alle typer af musik, om det er Oscar Peterson, Prokofie eller Frank Zappa, alt i alt en virkelig neutral lydende forstærker. Personlig synes jeg dog bedre at bruge rør i pre-delen. Men det er klart den bedste transistorforstærker jeg har prøvet, men jeg ved ikke om den 150 er ens eller ikke, det kan andre sikkert svare på.
held og lykke med det
__________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2008 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
I er møj hurtige til at dømme at jeg skal have ny amp 
Lad os nu lige klappe hesten. Men at lytte koster jo ikke noget. Endnu da __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Marts 2008 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kristjan skrev:
Hvis den ligner den 30watter fra Pass Labs jeg har i stuen lige nu så er det bare godt. Faktisk den bedste transistorforstærker jeg har prøvet. Kører lige nu en XA30.5 og en rørforforstærker et par proac 1SC med super resultat. Det tætteste jeg har oplevet med at have ingen forstærkere i signalvejen.
Jeg har før kun været til rør men den har fået mig til at ændre min menig om transistorforstærkere. Den er holografisk, har super fin detaljer og efterlader kun musik i stuen. Jeg kan høre alle typer af musik, om det er Oscar Peterson, Prokofie eller Frank Zappa, alt i alt en virkelig neutral lydende forstærker. Personlig synes jeg dog bedre at bruge rør i pre-delen. Men det er klart den bedste transistorforstærker jeg har prøvet, men jeg ved ikke om den 150 er ens eller ikke, det kan andre sikkert svare på.
held og lykke med det
|
|
|
Men den har ikke heeeelt den lækre naturlige mellemtone som en god røreffekt , vel  
|
| Til top |
|
| |
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 24 Marts 2008 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej ikke lækre som nogle røreffekt har, men jeg hører også en del opera og det har bevæget mig en del den naturlig gengivelse af stemmer i den Pass Lab, jeg hører langt ned i sangerens mave og det virker meget live synes jeg. Det virker måske lidt overdrevet men det er langt siden en forstærkere har bevæget mig på den måde, og jeg har haft en del af dem. Spekulerer stadigvæk hvis jeg kan leve uden den harmoniske forvrængning som røreffekt giver, særlig den fra trioder, tror man skal have beggeslags  , hvor man kan bytte gang imellem. Men den Pass efterlader kun musik, man bliver ikke så opmærksom på sit hi-fi, og det synes jeg er meget positivt.
__________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Marts 2008 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kristjan skrev:
Nej ikke lækre som nogle røreffekt har, men jeg hører også en del opera og det har bevæget mig en del den naturlig gengivelse af stemmer i den Pass Lab, jeg hører langt ned i sangerens mave og det virker meget live synes jeg. Det virker måske lidt overdrevet men det er langt siden en forstærkere har bevæget mig på den måde, og jeg har haft en del af dem. Spekulerer stadigvæk hvis jeg kan leve uden den harmoniske forvrængning som røreffekt giver, særlig den fra trioder, tror man skal have beggeslags , hvor man kan bytte gang imellem.
Men den Pass efterlader kun musik, man bliver ikke så opmærksom på sit hi-fi, og det synes jeg er meget positivt.
|
|
|
Lyder godt, jeg får helt lyst til at prøve dem igen  
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 24 Marts 2008 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan kun tilslutte mig koret
Kunne rigtig godt tænke mig at have den stående i mit hjem - den er for rå. Hvis den lyder som den ser ud, yeahhh...
Desværre har den et prisskilt der for mig gør den uaktuel, men drømme er gratis __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 24 Marts 2008 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lagt et øre eller to til den. Over et par Avalon Ascendant woohahha det var godt!! Skiftet fra og til XA100.5 monoblokke og X0.2 kunne da høres (det var vel også at forvente til prisforskellen) men jeg kunne sagtens leve med den og et par Ascendant'er - lykkeligt!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej.
Jeg er blevet den lykkelige ejer af denne fantastiske forstærker. Kort og godt, så er det den bedste integrerede forstærker jeg nogensinde har hørt. !
mvh
chubbz
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
chubbz skrev:
hej.
Jeg er blevet den lykkelige ejer af denne fantastiske forstærker. Kort og godt, så er det den bedste integrerede forstærker jeg nogensinde har hørt. !
mvh
chubbz
|
|
|
Tillykke Jeg har X150.5eren som iflg http://www.vassagohifi.com/products/pass_labs/int-150.html er den samme uden pre-delen... jeg kan sagtens følge din begejstring __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jesper...
Hvad spiller du ellers på?
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
chubbz skrev:
hej jesper...
Hvad spiller du ellers på?
|
|
|
Se min signatur/min tråd __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja køn er den ikke,så er X150.5'eren noget pænere næsten smuk  men INT-150 spiller godt det kan man ikke tage fra den!
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2008 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Music 4 all.
Jeg synes selvf også at X150 er flottere, men jeg synes da absolut at INT er en flot forstærker. Jeg kan godt li den rå metal finish!
Og ja, den spiller himmelsk.! Hvordan fungerer den med dine B&W? Jeg kunne forestille mig at det var super!
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
chubbz skrev:
|
Hej Music 4 all.
Jeg synes selvf også at X150 er flottere, men jeg synes da absolut at INT er en flot forstærker. Jeg kan godt li den rå metal finish!
Og ja, den spiller himmelsk.! Hvordan fungerer den med dine B&W? Jeg kunne forestille mig at det var super!
|
|
|
Øhh, har nu ikke haft B&W og har endnu ikke hørt den Pass int. 150 __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 18 Juni 2008 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bladelius skrev:
chubbz skrev:
|
Hej Music 4 all.
|
|
|
Øhh, har nu ikke haft B&W og har endnu ikke hørt den Pass int. 150
|
|
|
det var vist mig han mente,og det fungerer ganske udmærket selvom det vist snart er på tide at prøve noget nyt
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
Bladelius skrev:
chubbz skrev:
|
Hej Music 4 all.
|
|
|
Øhh, har nu ikke haft B&W og har endnu ikke hørt den Pass int. 150
|
|
|
det var vist mig han mente,og det fungerer ganske udmærket selvom det vist snart er på tide at prøve noget nyt
|
|
|
Jeg tog fejl, undskyld
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2008 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
No prob... :-)
Music 4 All... Skal det så være B&W igen?
mvh
chubbz
|
| Til top |
|
| |