| Forfatter |
|
Jespera Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu efter at have læst en masse indlæg om hvad man skal vælge og hvad man ikke skal vælge af front højtaler til ens anlæg.. og blive mere og mere i tvivl om hvad man egentlig skal kigge efter jo flere indlæg man læser..
Så ville da lige høre hvad for en front højtaler du har den dag i dag og hvad der fik dig til at vælge netop den..?
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et sæt Jamo Concert 11 i dag, det var ren tilfældighed, jeg købte dem på en auktion til billig penge uden at have hørt dem, med henblik på vidre salg, men efter at have dem sat til mit anlæg, så har de fået lov til og blive ståene. Så jeg er nok ikke til megen hjælp. __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
De mange Hifi messer har gjordet at mit valg faldte på Sonus Faber.
Har prøvet lidt af hvert og da jeg første gang hørte Dali Menuet II vidste det skulle være noget i den kategori. Dog måtte det gerne være lidt mere eksotisk også huskede jeg de mange messer hvor Sonus Faber vandt duellerne HVER GANG!
Og da der var en god pris på et sæt Sonus Faber Concertino her på KBS slog jeg til. Et køb jeg på INTET tidspunkt har fortrudt.
De viste sig dog at være ret kræsne også måtte jeg jo hive flere penge op af lommen til ny forstærker... Men det er en anden historie. 
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
LYDEN og dernæst et tilbud man ikke kan sige nej til 
__________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg valgte Dali 850, da den kan det jeg forventer af en højttaler.
Den kan spille bragende højt, med en solid bas.
Og så lyder den godt ved lave lydstyrker, der gør at den også er lækker bare at sidde og lytte til.
Den har også den fordel at den vokser med opgaven, jo bedre grej du smider på den, jo bedre lyder den.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg valgte mine højttalere ud fra prisen primært. Meen, det gør nu ikke så meget, for der er et sæt DALI 109, og jeg gav en flad plovmand for dem - og det endda på qxl
Jeg havde hørt meget godt om dem, og ingen andre havde budt, så jeg fik dem til mindsteprisen. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ganske simpelt.
En MEGET overbevisende demo hos studiosound :)
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg valgte et par JBL 250TI Limited Edition i sort pianolak.
Var mange gange i Hi-Fi klubben for at lytte, men disse var dem der lød bedst i mine ører, dengang tilbage i start 90'erne, så da pangene var på plads .... kom HT'erne det også 
Har endnu ikke fortrudt mit valg
|
| Til top |
|
| |
Svan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vienna Beethoven Concert Grand 1. Faldt for lyden 2. Fandt dem billigt Ikke de højtalere jeg helst ville have, men man skal også have penge til det andet, hvilket jeg ikke havde... Så fordi de var det bedste i min mening i prisklassen...
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lyttede og lyttede og lyttede til alle de fultone højtalere jeg kunne komme til både hos forhandlere hifi venner og shows og hver gang det var
sonus faber dem franco serblin designede glemte jeg alt om hifi og analytisk diskant og bare hørte musik.
de jeg bedste kunne lide var amati homage og cremona , men da cremonaen passed mit lydideal bedre blev det dem.
, og jeg skiller mig ALDRIG af med dem jeg mener det elsker dem sku __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den solide omtale HPM-110 har fået her på forummet, og pga. den fede vintagelyd, og så selvfølgelig et tilbud man ikke kan sige nej til  __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
havde hørt dem på en hfi-messe. og da de så pludselig dukkede op her til pris der var det halve af hvad de går for i Dk så sagde jeg ja efter 2 dage lytning af dem.
og så så jeg en anmeldelse på hifi-musik.dk som også understøttede mit køb
Det er DALI MENTOR 6
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Den solide omtale HPM-110 har fået her på forummet, og pga. den fede vintagelyd, og så selvfølgelig et tilbud man ikke kan sige nej til |
|
|
Dem har jeg også, og fik dem fordi at de ellers skulle have været brugt som "værkstedshøjttaler"   
Har købt mine System Audio SA510 fordi at de opfylder mine krav - lyd - og udseendsmæssigt. __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |