Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 11:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nye surround højtalere! + lidt hjælp be o (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
glad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 22 April 2008 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har siddet og kigget lidt på højtalere :P og er faldet over http://www.jamo.dk/Default.aspx?ID=5922&M=Shop&PID=1 7158&ProductID=17850 som jeg syns ser fornuftige ud. Så har jeg også kigget på en ny sub istedet for min E5SUB.2 fra jamo. Jeg har kigget på en sub der passer med de andre højtalere http://jamo.dk/Default.aspx?ID=5945&M=Shop&PID=17153 &ProductID=17692 og på en HarboSUB10...

Nå så er mit spørgsmål så:

1, findes der bedre alternativer i samme prisklasse? (helst med gulvhøjtalere)
2, Hvis det er fine nok højtalere hvilken sub skal jeg så vælge?

På forhånd tak

Emil

Til top Vis glad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af glad

CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 23 April 2008 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Hej Emil og velkommen til.

Hvad koster det Jamo-sæt der? De ser ganske fornuftige ud, men du skal finde et sted hvor du kan komme til at lytte til dem. Og så skal du prøve at lytte til nogle andre højttalere i samme prisklasse også, så du får noget at sammenligne med. Hifiklubben, Tapeconnection og KT Radio er gode steder at finde nogle højttalere at sammenligne med. Så blir det meget nemmere at vurdere det Jamo-sæt.

Hvad har du af forstærker? Og hvor stort er rummet højttalerne skal spille i? Hører du mest surround eller musik? Og hvilken type musik lytter du mest til?

Min erfaring er, at Jamo laver nogle meget allround højttalere, som spiller det meste på tilfredsstillende vis.

Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver

glad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 April 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

sættet koster 4300kr det billigste sted Her... Jeg har en sony DA1200ES forstærkter og rummet er ca 24kvm. Jeg bruger mest mine højtalere til surround og lidt til min ps3. Hmmm jeg straks igang med at finde et sted jeg kan høre dem :)
Til top Vis glad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af glad

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes