| Sendt: 08 Maj 2008 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Nej jeg syntes helt klart det er skønt med delte meninger og gode eller dår lige erfaringer. Jeg kan sagtens følge dig i vægten af højtaleren kontra vægten fra sættet og som du også skriver så er sættet mere end 4 år af dage og vil selvfølgelig tro at de er blevet 4 år bedre til at lave dem. Grunde til evt interesse for sættet er den at jeg pt har 10" CV som front samr 12" Sub og ellers en blandet landhandel for center og bag. Mine højttaler fra CV syntes jeg selv spiller godt, højt og rent inkl sub, men da det er sjældent at jeg fyrer op for dem i film eller til musik har jeg tænkt at jeg istedet vil have et lille surround sæt hvor jeg kan montere højttalerne på væggen istedet og havde sat mig for at bruge omkring 3-4000 kr. Denne pris var til at begynde med uden Reciever, da jeg har en Pioneer 915 VSX (mener jeg den hedder) og er meget glad for den, men da der var en anden som evt kunne bruge recieveren som fulgte med det her eller et andet anlæg, så kunne jeg se at prisen var billig for højttalere. Jeg har haft øje til et lille Harman Kardon højttalersæt som også havde fået ok ros, men troede selv at dette var bedre. Jeg er, som du selv skriver, ikke kræsen hvad angår lyd, dog sætter jeg pris på at jeg kan høre hvad folk siger i en film også uden den er tekstet og samtidigt at musikken er ren indenfor normal høj volumen og ikke når der spilles op til fest, da man alligevel ikke er i stand til at læse hvad der står på CDén og hvordan skulle man så kunne sætte pris på god musik på det tidspunkt
|