Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
Sendt: 12 Maj 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
Hej drenge.
Jeg er jagt efter en ny stereo forstærker, og jeg har et godt øjne til Densen modellerne. Spørgsmålet er bare om den lidt ældre version er en bedre forstærker end den nye. Efter hvad jeg kan læse mig til på Densens hjemmeside skulle DM10 være en lidt mere seriøs forstærker med dyre løsninger end b100.
Hvad er jeres erfaring. B100 findes til ca. 3-4k brugt og DM10 til 5k.
Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
Sendt: 12 Maj 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
Har du hørt nogen af dem?
Jeg havde en B-100, jeg var utroligt imponeret af den detajlerede mellentone, men savnede helt klart noget i bunden. Det var som om B-100 aldrig formåede at få mine højttalere til at vågne op.
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
Sendt: 12 Maj 2008 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
Jeg har faktisk aldrigt lyttet til nogen af dem. Men jeg har lyttet til flere systemer i samme serie som B100, og der har jeg været imponeret de fleste gange. Jeg hørte dem med noget Focal Electra (jeg spiller også på focal nu dog i form af Chorus 807) og det var godt nok et kort lyt, men det lød virkelig godt.
Bruger siden: 25 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 555
Sendt: 16 Maj 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
En B-100 har jo pre-out, og kan kombineres med med- B-300 på 2x100w, den kombi har jeg haft, spillede fremragende, og lige med flere muskler, som var tiltrængt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum