Forfatter |
|
anden4380 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2008 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 152
|
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er nye billerder på side 3 nederst Der er nye billerder på side 3 og billeder i bunden uden effektforstærker
Hej jeg ved godt det ikke er lige så flot som nogle af de andre anlæg her inde, men det spiller godt. Højtaler:2xcerwin vega S2 1xcerwin vega clcs-12s Forstærker:
En gamel nikko TRM-750 Kabler:Ja nogle fra harld nyborg, men spiller fint Men skal vi ikke bare se på det       Sådan det var mit lyd, men skal ud og have købt mig nogle kabler til subwooferen der er ikke nogle der har et forslag til nogle billige, men gode kabler? Hilsen Anders
__________________ Cerwin vega S2
NAD C162
NAD 2200PE
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige prøvet om jeg kunne fixe billederne, men det kan jeg heller ikke det plejer jeg da at kunne.. Men deter sku et meget lækkert anlæg, specielt din Nikko er lækker, hvis du skal af med den, så send du mig en PM
__________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har tænk på om jeg skulle skifte den ud men ved ikke den er ikke til at få finger i mere
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billederne virker ikke fordi du skal trykke på "se billedet i orginal størrelse". Derefter kan du højreklikke på det og få billedets URL. Billederne er dog for store til at vise direkte, du skal resize dem til 800x600 først. Fint anlæg dog. Der er rigeligt med bass?
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja der er fint med bass må man sige min forældre er heller ikke vilde med det men det spiller godt
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan bruge guiden i min signatur til at uploade billeder hvis det er
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 16 Maj 2008 kl. 06:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 16 Maj 2008 kl. 07:06 | IP-adresse registreret
|
|
|

FEDT  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 16 Maj 2008 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så virker billederne som de skal
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 16 Maj 2008 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
anden4380 skrev:
Så virker billederne som de skal |
|
|
Ja det kan jeg se , prøvede lige at lægge dem ind på ny imens du rettede  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Maj 2008 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men tak fordi du ville hjælp med billederne og tak til guiden
|
Til top |
|
|
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den forstærker er lige efter mit hoved. Jeg er vild med sådan nogle halvfjerdserforstærkere med deres rå design og mange knapper. Moderne forstærkere LCD-skærme og 7 fjernbetjeninger er slet ikke mig! :P God stil med Cerwin Vega! ;)
Er der kommet en anden bas i din sub? Synes den mangler CV-logoet i midten. __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej den er sådan når man køber den det er en clsc-12s og den nye er en clc-12sx og den har logo i midten. jeg kan også godt lide forstærkeren den er nice og så er den en god tung transformer i den så den kan spille til. og de gamle cerwin vega'er er bare i top de spiller som en drøm kan jeg sige har lige fået nolge banan stik på så det er perfekt. men bare kom med lidt ris og ros og hvad jeg måske kan gøre beder for jeg er stadig i start stadiget
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well jeg kan love dig for, at du kan få en bedre lyd ved at ændre placeringen. JEg ved ikke om dine højttalere har port? For så skal de helt klart have mere luft. - Og de tskal de egentlig helst også alligevel. :) Samler bassen sig ikke enormt meget i hjørnet?
__________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 06:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo bassen er ikke den samme over det hele, men ved bare ikke rigtig hvor jeg så skal stille min højtaler  har kun 14 kvadradtmeter at gøre med, men har i en ide må i gerne komme med den?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er selvfølgelig også lidt klemt! :P Jeg ville gå efter at stille højttalerne så det spiller på langs af lokalet.  Og så give dem lidt plads til hver side.. hvis det ellers kan lade sig gøre? __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
Til top |
|
|
den-studerende Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 220
|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tidligere haft surround sound på 9 kvm.. Det lyder faktisk rigtig lækkert, og man behøver ikk skrue så højt op før det er højt
Super anlæg du har, jeg ku godt lide de gamle CV, de er langt flottere end de nye, og spiller rigtig hæderligt..
Hvis jeg var dig ville jeg dog smide den subwoofer på porten, den skaber vidst flere problemer end vellyd, især med den placering :S
Er det en mixer man kan se ved siden af forstærkeren? __________________ the one who takes nothing,
gets nothing
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg må se om jeg kan stille højtalerne på langs  og der er en mixer ved siden af den bruger jeg når jeg leger lidt dj så det er en behringer PRO DX1000 mixer, men du vil mene at jeg skulle smide min sub på porten, men den giver ellers en lækker bass men jeg ved ikke rigtig hvad jeg så skulle købe i stedet  nogle forslag elsker bas
|
Til top |
|
|
anden4380 Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nye billeder følte jeres råd næsten har ikke skrotet min sub det kan jeg ikke få mig til  men sub er ikke pt sluttet til da jeg mangler kabler men her kommer billederne  Sådan ser det ud når man kommer ind på en 16 år's værlse på fyn i ravnebjerg down town   Og her værlset fra den anden side af og min pc  Og her er subben nedgraderet til hjørnet da den giver beder bas der   Og så min mixer en behringer DX 1000, og min cd af spiler det var lige lidt nye billeder, men der kommer nok snart nogle nye igen er ved at købe min en forstærker mere af samme type så der skal brokobles  men kom med ris og ros jeg kan ikke sige andet end set spiller beder nu end før
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er altså bedre det der. Kan du ikke mærke hele stereobilledet er blevet bedre? Kan også forestille mig bassen fylder lidt mere i lokalet? (Noget med eigenfrekvenser) Hvad giver du for den forstærker? :)
Super fed mixer, det er da sjovt med den slags! 
Du siger du gerne vil have meget bas, men har du ikke rigeligt i de højttalere? :) Det er en 12" enhed er det ikke? Om alle omstændigheder bliver bassen forstærker meget i sådan et lille lokale når der er så kort afstand til væggene! 
Er det ikke en BW226 jeg ænser? ;) __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
Til top |
|
|