| Sendt: 16 Maj 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænker at du kan købe 2stk af den plateamp for det som det koster at bygge 1stk DIY forstærker, afhængig af komponent kvaliteten - men 1000watt kræver ikke så lidt, det skal være meget kraftigt dimensioneret for ikke at være spild af tid
Umiddelbart mener jeg at en switchmode forsyning er det billigste - men de kan være farlige hvis de fejler - der har været skrevet en del om COLDamps SMPS, at den skulle være fejlkonstrueret, men også at fejl er rettet
Jeg ville nok bruge kabinetterne til et par mindre monotrin til toppen, eller lign
Husk også lige at det ikke er en digital forstærker, bare så du ikke er vildledt
Forøvrigt fremgår det ikke hvilket modul du har kig på ? - men hvis det er det billige til 980kr på udslag, har CAD Audio vist lavet en mindre sensation da der står 1000watt med +/-45Vdc, hvis ikke der er skrevet forkert
Hol da helt ferie der sågar en 2000watter, du milde kineser, og opnået med +/-65Vdc, hvis det evt opnås med indgangstrin med højere gain vil forstærkeren formentlig være overstyret længe inden den når den effekt
Sig mig engang, opgiver manden peak effekter ? Umiddelbart ligner det vildledning - desuden er det vel gamle udgåede moduler
Hypex laver stabile forstærkere, men 1 modul koster nemt det samme som en komplet plateamp
|