| Forfatter |
|
Blaze Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 16 Maj 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Jeg er nybegynder inden for hifi , og jeg har besluttet mig for at købe mit første rigtige hifi surroundsystem (lige nu har jeg et Logitech z5500). Men da jeg er hjemmeboende og på SU er det lidt småt med finanser, så derfor tænkte jeg på at købe brugt. Lige nu har jeg mulighed for at købe følgende B&W 5.1 højtalersæt: Front: 2 x B&W B&W DM604S3Center: B&W LCR600 Rear: B&W DM600S3 Pris: 10.000 Fronterne er halvandet år gamle, mens resten ca. er 3 år gamle. Sælger har sendt mig nogle billeder og her var højtalerne i god stand. Jeg synes selv det er et rigtig godt tilbud, men jeg vil gerne høre fra eksperterne om sættet er pengene værd? På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 16 Maj 2008 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blaze skrev:
Hejsa.
Jeg er nybegynder inden for hifi , og jeg har besluttet mig for at købe mit første rigtige hifi surroundsystem (lige nu har jeg et Logitech z5500). Men da jeg er hjemmeboende og på SU er det lidt småt med finanser, så derfor tænkte jeg på at købe brugt.
Lige nu har jeg mulighed for at købe følgende B&W 5.1 højtalersæt:
Front: 2 x B&W B&W DM604S3 Center: B&W LCR600 Rear: B&W DM600S3
Pris: 10.000
Fronterne er halvandet år gamle, mens resten ca. er 3 år gamle. Sælger har sendt mig nogle billeder og her var højtalerne i god stand.
Jeg synes selv det er et rigtig godt tilbud, men jeg vil gerne høre fra eksperterne om sættet er pengene værd?
På forhånd tak
|
|
|
Det er en fin pris, men du kommer ikke udenom at købe en surroundforstærker til i hvert fald samme pris, for at få styr på de fronter. De kræver en del power. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Blaze Forum Bruger

|