| Sendt: 22 Maj 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Jeg tror at din Thorens er bedre og der er mindre der kan gå is tykker ligesom der er mere der stadig kan skaffes.
Technics har lavet få ret fatastiske pladespillere og så et hav af konnsum sager som ganske givet spiller udemærket men næppe har det der skal til for at blive "klassiskere"
Jeg har det sådan at jeg altid har en reseve pladespiller i OK stand stående standby for det tilfælde at en af mine pladespillere skulle komme noget til som kræver en tur på audiohospitalet.
Lige pt. har jeg en funktionssdygte JVC ql A2 som nok er af samme skuffe som din Technics - spiller glimrende uden at hæve sig over middelmådigheden - tålelig og mere til for en kortere periode hvis det er påkrævet -
Kort sagt - du kan nok få mellem 2 og 300 kr. for den - men du vil sikkert være glade for at have den i 14 dage til dine yndlingsplade skulle din Thorens komme galt afsted.
Det er et flot billede du har taget af dit Nak anlæg med skarpt solys i en anden tråd - Det Nak anlæg er en rigtig flot klassiker som du skal passe godt på
|
|
|
Tænkte nok det var sådan en slags, men ja, jeg beholder den også til, hvis der skulle sker noget med Min Thorens. Måske jeg skulle bytte om på pick-upperne? Men ja, jeg skal heller ikke af med mit Nak anlæg, det er jeg rigtig glad for, mangler bare den skide båndoptager! Men fik fat i en JVC KD-65 Arns super, er det noget du kender til? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|