| Forfatter |
|
Nicorn Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle!
Skal ud og invenstere i nogle nye kabler da dem jeg har er blevet for korte efter min omrykning.
Har læst utroligt meget godt om Kimber så nu har jeg besluttet det må være det jeg skal have. (medmindre der er nogen der har et bedre bud self)
Det jeg ikke kan finde ud er om 8TC er dobbelt prisen værd i forhold til 4TC, da jeg skal have 3 meter til hver side synes jeg at 8TC er lidt dyr, men hvis lyden jo så os er meget bedre er det jo det hele værd.
HTerne de bruges til er et par JBL TI3000
|
| Til top |
|
| |
1966 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej nicorn, jeg bruger selv SILVER WAVE FOUR til mine JBL TI5000, jeg syntes at de køre rigtig godt sammen men det er jo en smag sag, vi er jo forskellige os menesker. Det bedste var at prøve sig frem det gjorde jeg selv, derfor blev det SILVER WAVE FOUR. MVH 1966
|
| Til top |
|
| |
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uanset hvilken løsning, du vælger, kan jeg af erfaring anbefale dig at købe dine Kimber kabler hos www.audioadvisor.com . Der kan du få et 10-fod par 8TC (uden terminering) for ca. kr. 2500 inkl. fragt og dansk moms. Et 10-fod biwiringsæt (4TC/8TC) med terminering koster kr. 3000 inkl. fragt og dansk moms. 10 fod er ca. 3,3 meter.
Den ekstra lave pris skyldes, at de netop nu har de et særligt tilbud på restlageret af 4TC/8TC med blå/sort isolering. Kimber har skiftet farve på dem, så de fremover vil have klar/hvid isolering. Du skal dog nok ikke vente for længe. __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Weissbier skrev:
|
Uanset hvilken løsning, du vælger, kan jeg af erfaring anbefale dig at købe dine Kimber kabler hos www.audioadvisor.com . Der kan du få et 10-fod par 8TC (uden terminering) for ca. kr. 2500 inkl. fragt og dansk moms. Et 10-fod biwiringsæt (4TC/8TC) med terminering koster kr. 3000 inkl. fragt og dansk moms. 10 fod er ca. 3,3 meter.
Den ekstra lave pris skyldes, at de netop nu har de et særligt tilbud på restlageret af 4TC/8TC med blå/sort isolering. Kimber har skiftet farve på dem, så de fremover vil have klar/hvid isolering. Du skal dog nok ikke vente for længe.
|
|
|
Jeg har også kig på hjemmesiden og især deres 8TC/8TC tilbud. Skal det forståes således, at man kan få 4 x 8 feet for godt $ 443?
Jeg har skrevet til forretningen i håb om svar, men det ville da være rart, hvis nogen herinde kunne svare herpå. Så kan jeg hurtigst muligt få placeret min ordre.
/Henrik
|
| Til top |
|
| |
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik
Fornylig har jeg købt tre sæt Kimber Hero, og nu venter jeg på nogen flere kabler, så ja, jeg har handlet med dem og er tilfreds. Man skal ikke lade sig forvirre af, at de sender en mail om, at de ikke har kunnet verificere ens VISA-kortoplysninger. Der er åbenbart standardprocedure. Man skal bare svare på mailen og skrive, at man stadig er interesseret i at gennemføre ordren. Herefter får man en mail, hvor man skal vælge fragt. Så kører det, og de trækker uden problemer pengene på VISA efterfølgende. Den næste ordre er gået nemmere, men nu er jeg jo også "returning customer".
Jeg er enig i din opfattelse af tilbudet: du får 4 x 8 fod 8TC for $ 443. God fornøjelse!  __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke har noget imod at købe brugte kabler kan jeg varmt anbefalde følgende forhandler
http://www.usedcable.com
kan se de har et sæt Kimber 8TC på 2x3 meter til ca kr. 1.300,- incl fragt + dansk moms
har selv lige købt et sæt Kimber Monocle X på 2x3 meter for kr. 3.500,-, og der gik kun 5 dage med UPS, fra det var sendt til jeg modtog det, og det blev sendt første hverdag efter jeg havde bestilt det __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Weissbier skrev:
|
Hej Henrik
Fornylig har jeg købt tre sæt Kimber Hero, og nu venter jeg på nogen flere kabler, så ja, jeg har handlet med dem og er tilfreds. Man skal ikke lade sig forvirre af, at de sender en mail om, at de ikke har kunnet verificere ens VISA-kortoplysninger. Der er åbenbart standardprocedure. Man skal bare svare på mailen og skrive, at man stadig er interesseret i at gennemføre ordren. Herefter får man en mail, hvor man skal vælge fragt. Så kører det, og de trækker uden problemer pengene på VISA efterfølgende. Den næste ordre er gået nemmere, men nu er jeg jo også "returning customer".
Jeg er enig i din opfattelse af tilbudet: du får 4 x 8 fod 8TC for $ 443. God fornøjelse! 
|
|
|
Det lyder super.
Takker for feed back'en og undskylder for at have hugget Nicorns tråd 
/Henrik
|
| Til top |
|
| |