| Forfatter |
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
JRolLbs Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 234
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha! Orkede ikke at tygge mig igennem hele anmeldelsen, men vil bestemt gøre det en dag, jeg har alt for meget tid til overs!
|
| Til top |
|
| |
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig godt spørgsmål, men lur mig, om det ikke er en god forretning! Nogen hi-fi-entusiaster er simpelthen bare usædvanligt godtroende og/eller velhavende. At have afprøvet dette "tweak" mener jeg ikke er en forudsætning for at kunne afvise det som det rene nonsens.  __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
En hurtig skimning af trådene herinde vil absolut sandsynliggøre at sådan et produkt er berettiget (kommercielt) og hvorfor skulle resten af venden være anderledes  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
500$ for en af disse dimser med en kop af platinum på toppen... og dem skal du så lige have 7 af.
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow, når man læser alt det bullsh**, ham Fraaaanck kommer med, er det lige før man selv begynder at tro at der er noget om hans ying-yang-træklodser med en messing/sølv/guld/platin-skål ovenpå.  MEEEEN, så kommer man til sig selv igen, og tænker at det BARE ER TRÆKLODSER MED EN SKÅL PÅ! Sådan noget kan jeg da selv lave, bare giv mig adgang til noget træ, forskellige metaller, og et værksted. Så skal I se løjer! Og jeg vil endda sælge dem til en brøkdel af prisen! Alle interesserede kan købe dem hos mig for KUN 200 kr. stk. Og jeg vil endda være så sød at lave custom-træklodser til hver eneste køber ved at indgravere deres navn(e) på klodsen!  Hvad siger I så? Årets deal, eller hvad?
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det ikke en sag for operation-x på tv2.......
kvinder tror på det mellem himmel og jord
og mænd tror på træklodser......"træmænd" ???

|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er utroligt hvor meget energi 6MOONS har lagt i at lave en "aprils-nar". Jeg er meget imponeret, men er de ikke lidt tidligt ude ? Der står da vist februar 2006 ?
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det mest sørgelige er at der helt sikkert er nogen her på dette fora der vil forsvare træklodserne og komme med den sædvanlige " hvis du ikke har prøvet det kan du heller ikke udtale dig om det" sludder de altid kommer med. 
Nogen ting er bare så langt ude og latterlige at enhver med bare lidt fornuft i hovedet vil kunne sige at det ikke virker, også selv om de ikke har hørt det.
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Det mest sørgelige er at der helt sikkert er nogen her på dette fora der vil forsvare træklodserne og komme med den sædvanlige " hvis du ikke har prøvet det kan du heller ikke udtale dig om det" sludder de altid kommer med.  |
|
|
Det er lige nøjagtig det jeg sidder og venter på, men på den anden side...... så dumme kan de kloge da umuligt være, eller hva ?
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
|
Det mest sørgelige er at der helt sikkert er nogen her på dette fora der vil forsvare træklodserne og komme med den sædvanlige " hvis du ikke har prøvet det kan du heller ikke udtale dig om det" sludder de altid kommer med. 
Nogen ting er bare så langt ude og latterlige at enhver med bare lidt fornuft i hovedet vil kunne sige at det ikke virker, også selv om de ikke har hørt det.
|
|
|
De Hong Kongelige hifi domptører har nok et andet og mere familiært forhold til ånder og gengangere en vi er vant til her i byen.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Bassøe skrev:
|
|
|
|
Det er lige nøjagtig det jeg sidder og venter på, men på den anden side...... så dumme kan de kloge da umuligt være, eller hva ?
|
|
|
Jo, det kan de faktisk. 
Kan dog være heldig at de den her gang godt kan se hvor latterligt det er. 
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Nogen ting er bare så langt ude og latterlige at enhver med bare lidt fornuft i hovedet vil kunne sige at det ikke virker, også selv om de ikke har hørt det. |
|
|
+ 1 
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Next the top resonator at the front wall was put back in its original location and the sound grew livelier. All this was done while the music played on. Finally the resonator at 1 meter on the front wall was raised to its original height of about 30cm above the tweeter. This simple move opened up the soundstage and the midrange acquired more air. With this change, all attendees began shifting in their chairs and looking at each other."
I'm calling bullsh*t..............
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ej come on drenge....en træklods med en lille skål/klokke er da lige det vi alle mangler i setupet. Det må i da ku´se....hov sagde jeg lige kusse?
Anyways....jeg har i samarbejde med Dr. Mein Sheiss ist Weiss fundet frem til at hvis cd´er opbevares i en vinkling på 32 grader i en afstand af 4.1 cm til væg og loft, vil dette have en positiv indvirkning på resonans udstrålingen, samt fase delingen på de kvantitative bølger i forbindelse med højfrekvente svenske toner. Udstrålingen kan måles i Mjy fra godt 4% af bølgernes normale frekvensgang.
Så kom i bare igang...for denne er gratis  __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
| Til top |
|
| |
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da_Saint skrev:
Wow, når man læser alt det bullsh**, ham Fraaaanck kommer med, er det lige før man selv begynder at tro at der er noget om hans ying-yang-træklodser med en messing/sølv/guld/platin-skål ovenpå. 
MEEEEN, så kommer man til sig selv igen, og tænker at det BARE ER TRÆKLODSER MED EN SKÅL PÅ!
Sådan noget kan jeg da selv lave, bare giv mig adgang til noget træ, forskellige metaller, og et værksted. Så skal I se løjer! Og jeg vil endda sælge dem til en brøkdel af prisen! Alle interesserede kan købe dem hos mig for KUN 200 kr. stk. Og jeg vil endda være så sød at lave custom-træklodser til hver eneste køber ved at indgravere deres navn(e) på klodsen! 
Hvad siger I så? Årets deal, eller hvad? 
|
|
|
Hvordan vil du lave den lille skål? Jeg er faktisk næsten villigt til at bestille 2 identiske af dig...
Men et lille tip er, at bruge godt 4 dage på at drive de skåle af kobber....du skal bare bruge
En højtryks gasbrænder
Smede værktøj, samt drive værktøj
masser af tid og know hov
samt.....TIIIIIIIIIIID....for det tager lang tid at drive __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Deeablo skrev:
Da_Saint skrev:
Wow, når man læser alt det bullsh**, ham Fraaaanck kommer med, er det lige før man selv begynder at tro at der er noget om hans ying-yang-træklodser med en messing/sølv/guld/platin-skål ovenpå. 
MEEEEN, så kommer man til sig selv igen, og tænker at det BARE ER TRÆKLODSER MED EN SKÅL PÅ!
Sådan noget kan jeg da selv lave, bare giv mig adgang til noget træ, forskellige metaller, og et værksted. Så skal I se løjer! Og jeg vil endda sælge dem til en brøkdel af prisen! Alle interesserede kan købe dem hos mig for KUN 200 kr. stk. Og jeg vil endda være så sød at lave custom-træklodser til hver eneste køber ved at indgravere deres navn(e) på klodsen! 
Hvad siger I så? Årets deal, eller hvad? 
|
|
|
Hvordan vil du lave den lille skål? Jeg er faktisk næsten villigt til at bestille 2 identiske af dig...
Men et lille tip er, at bruge godt 4 dage på at drive de skåle af kobber....du skal bare bruge
En højtryks gasbrænder
Smede værktøj, samt drive værktøj
masser af tid og know hov
samt.....TIIIIIIIIIIID....for det tager lang tid at drive
|
|
|
LAVE den? Min veeeen, ved du ikke at sådanne kan købes i Kina for en slik, lavet af underbetalte, underernærede arbejdere i små lokaler uden ventilation, i 30 graders varme, hvilket sikkert har en positiv indvirkning på arbejdernes moral og dermed det færdige produkts "egenskaber"? Og hvis du køber 100 på én gang, får du også rabat. Dvs. du kan købe dem for en halv slik. Hvis du køber 1000, får du sikkert en af de underbetalte arbejdere med i prisen. Så kan han/hun fortsætte med at smede hjemme hos dig selv. Globalisering er din ven! Eller noget...  __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Deeablo Forum Bruger