Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 54
Sendt: 12 Juni 2008 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
Jeg har planer om at købe en NAD T785. Men ville lige høre om det var billiger at købe den i tyskland. Eller om der var nogen der havde en anden ide. Den skat køre med 2 stk CLS 15 i front. Og 2 stk CLS 12 i bag. Og med en CLS-6C center. Og CLS-12SX sub.
Bruger siden: 19 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 201
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
Hellere spar lige penge på recieveren og så købe en crown effekt.
__________________ LG 50PK950N TV Onkyo TX-NR808 Reciever Sony X229ES CD Sony PS3 Blu-ray/Konsol XTZ 99.36 Front XTZ 99.25 Center XTZ 99.22 Rear XTZ 99 W10.16 S
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum