Bruger siden: 02 Maj 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 116
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 07:20 | IP-adresse registreret
b&W kan ikke købes billig
var ude at montere noget lys gitter på et firma hvor de lavet kabenetter til B&W og ville
godt ha fat i et sæt som der var en lille fejl i fladen på men nix fik at alt der ikke kom ud af døren kom i knuser for det ville B&W ikke lige navn til
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 149
Sendt: 29 Juni 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
Tja.. Hifiklubben er jo self dem som sælger højttalerne fra nye, men det er jo BILLIGE erstatningsenheder jeg jeg er på jagt efter Såå.. Det bli´r ikk Hifiklubben jeg vil spørge.
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 288
Sendt: 29 Juni 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
Hej jeg har selv haft samme problem :( Hifiklubben tager 450.- for en ny enhed. Ellers kan du prøve at søge på en brugt (den hedder hf zz 10111). Du kan være heldig at finde en. Der er størst sansynlighed for et godt resultat med original enhed.
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
Sendt: 29 Juni 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
det ville da være synd ikke at smid de 4-500 efter en original enhed, men prøv evt at tage fat i Audionord, det er hifi-klubbens værksted og reservedels lager
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 149
Sendt: 30 Juni 2008 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
Tak for input´ene Jeg regner ikke med at ville ofre det vilde på den, da jeg har éen der er bedre i forvejen.
Centeren er en jeg har købt MEGA billigt af en mand der havde fået sig en ny frue, hun brød sig IKKE om store højttalere, og "synlige" anlæg - derfor havde han været nødt til at skille sig af med et, (i mine øjne; rimeligt godt anlæg: B&W højttalere + Yamaha surround amp) blot for at købe noget Samsung ALL IN ONE anlæg med microskopiske højttalere!!! - S T A K K E L S fyr!!..
Han er jo nok den allerførste mand i verden der gi´r efter blot for at få fred for konen i et stykke tid - Grunden til JEG tør skrive dette hér er, at min ligger og sover inde ved siden af netop nu! - Håber jeg da!. For hvis hun læser dette her ved jeg dæleme hvem der får røven på komedie!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum