Forfatter |
|
sass Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
????????????????????????????????????????
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår ikke dit indlæg?? Brokker du dig over dårlig service eller?? Umiddelbart, synes jeg da det er et meget fornuftigt svar, at han skal se det gamle drev, for 100% sikkert at bestemme hvilken af de to typer det er, så han ikke sælger dig noget forkert??
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
sass Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Jeg forstår ikke dit indlæg?? Brokker du dig over dårlig service eller??
Umiddelbart, synes jeg da det er et meget fornuftigt svar, at han skal se det gamle drev, for 100% sikkert at bestemme hvilken af de to typer det er, så han ikke sælger dig noget forkert??
|
|
|
Ja jeg syntes det et mærkeligt svar.... Så har du et problem.
For 2 mdr siden havde jeg en kammerat som bestilte drevet ved dem...
Her er den lille histori.
Han ringer til dem. Deres svar er ja det drev har vi hjemme. Så det sender vi til dig.
Der sker ikke noget inde for 14 dag.
Han ringer igen. Vi har desværre ikke drevet på lager siger de. Men vi kan skaffe det hjem da det er på lager ved vores levenradør. Så vi sender det lige så snart vi har det hjemme. Der nu gået 2 mdr og der ikke sket noget.
Så derfor har jeg taget kontakt til dem igen. Og nu er der lige pluselig 2 forskælige drev i denne maskine..... Kan jeg nu ikke finde noget om nogen steder. Heller ikke fra de oplysninger Marantz har.....
Så ja jeg syntes de har DÅRLIG service......
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker som om de ikke vil hjælpe, så vidt jeg ved findes der kun en udgave af 12.3 andre udgaver hedder 12.1, 12.2, 12.4 osv. , en hurtig googling viser da også det er knap så nemt at finde lige nøjagtig et 12.3 fra nyt, så det er nok derfor, de havde nok satset på de kunne lave det drev du burde have haft.
En lille detalje jeg lige må gøre opmærksom på, det er ikke tilladt at offentliggøre privatmail korresponance uden den anden persons samtykke, hvilket jeg selvfølgelig ikke ved om du har fået. __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
sass skrev:
Rune|WildChild skrev:
Jeg forstår ikke dit indlæg?? Brokker du dig over dårlig service eller??
Umiddelbart, synes jeg da det er et meget fornuftigt svar, at han skal se det gamle drev, for 100% sikkert at bestemme hvilken af de to typer det er, så han ikke sælger dig noget forkert??
|
|
|
Ja jeg syntes det et mærkeligt svar.... Så har du et problem.
For 2 mdr siden havde jeg en kammerat som bestilte drevet ved dem...
Her er den lille histori.
Han ringer til dem. Deres svar er ja det drev har vi hjemme. Så det sender vi til dig.
Der sker ikke noget inde for 14 dag.
Han ringer igen. Vi har desværre ikke drevet på lager siger de. Men vi kan skaffe det hjem da det er på lager ved vores levenradør. Så vi sender det lige så snart vi har det hjemme. Der nu gået 2 mdr og der ikke sket noget.
Så derfor har jeg taget kontakt til dem igen. Og nu er der lige pluselig 2 forskælige drev i denne maskine..... Kan jeg nu ikke finde noget om nogen steder. Heller ikke fra de oplysninger Marantz har.....
Så ja jeg syntes de har DÅRLIG service......
|
|
|
Tag det dog heeelt roligt, du behøver slet ikke at hidse dig op.. Jeg prøver jo bare at sætte mig ind i din problemstilling? Og ud fra dit første indlæg, så er der da ikke særlig meget underligt i det, nu tilføjer du så noget mere, som du ikke oplyste om i første indlæg og det er da rigtigt at det så kan virke underligt, at de ikke nævnte det ved første henvendelse og ja det er da kedeligt de ikke har afsendt det.. Men det er jo svært at forholde sig til mere end hvad du skriver, så ro på temperamentet og så må du jo skrive hvad det hele handler om, end blot brudstykker..  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man har et problem hvis man absolut skal brokke sig over ovenstående i H4A forum.
Det er spild af H4A's brugeres tid og spild af H4A spalteplads, og frem for alt unødvendig brok over en forhandler der blot har givet dig et almindeligt svar!
"Så har du et problem" - er vel korrekt. Du har et problem hvis ikke du har det originale drev, idet JJ Teknik så ikke kan identificere hvilket drev der bør bestilles......
Jeg er efterhånden ved at være træt af disse formålsløse indlæg fra forbrugere der går i _MEGET_ små sko! __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
sass Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Det virker som om de ikke vil hjælpe, så vidt jeg ved findes der kun en udgave af 12.3 andre udgaver hedder 12.1, 12.2, 12.4 osv. , en hurtig googling viser da også det er knap så nemt at finde lige nøjagtig et 12.3 fra nyt, så det er nok derfor, de havde nok satset på de kunne lave det drev du burde have haft.
JA mig bekendt er der også kun det ene drev.... Han skriver jo også han skal have drevet ovre.... Så han vil nok bare sætte en ny læser i....... ....... Men det kan han ski nok ikke skaffe......
En lille detalje jeg lige må gøre opmærksom på, det er ikke tilladt at offentliggøre privatmail korresponance uden den anden persons samtykke, hvilket jeg selvfølgelig ikke ved om du har fået. UPSSSSS..... Tak for din oplysning... Har nu slettet det..... |
|
|
|
Til top |
|
|
sass Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Man har et problem hvis man absolut skal brokke sig over ovenstående i H4A forum.
Det er spild af H4A's brugeres tid og spild af H4A spalteplads, og frem for alt unødvendig brok over en forhandler der blot har givet dig et almindeligt svar!
"Så har du et problem" - er vel korrekt. Du har et problem hvis ikke du har det originale drev, idet JJ Teknik så ikke kan identificere hvilket drev der bør bestilles......
Jeg er efterhånden ved at være træt af disse formålsløse indlæg fra forbrugere der går i _MEGET_ små sko!
|
|
|
Det var da et mærkelig måde at skrive på..... Du kan da vel lade være med at læse det.....
Jeg mener forhandler ikke er ærlig fra starten.... Han kunne jo sige jeg har ikke dette drev og kan ikke skaffe det.....
|
Til top |
|
|
Ulrik77 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1339
|
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
NU er vi alle jo forskellige.
Det er set før hos en forhandler / reperatør, at man har snakket med en og der er ingen problem men når han så får undersøgt sagerne til bunds så viser det sig at stumpen er nærmest umilg at få..
Det lyder til det er sket i dit tilfælde. - for mig tog det 3 måneder at reppet en forforstærker som det så viste sig at jeg fik en ny.
Håber i finder en god løsning på problemet..
|
Til top |
|
|