| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okaii, bare jeg ved hvorn jeg skal spørge.
Jamen her kommer så lidt info:
Det skal bruges til lidt af det hele:
DVD, Bluray, PS3 spil, alm. fjernsyn og måske lidt musik (evt. radio).
Rummmet måler 3X4 m (meget lille).
Havde forestillet mig noget i stil med søjlehøjtalere.
Havde regnet med max 3000 kr
også skal det være Panasonic, for at jeg får mest ud af det mht. mit fjernsyn.
|