| Forfatter |
|
Casper_LC Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 277
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
først håber jeg at jeg sætter en tråd det rigtige sted.
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, Jeg har lige installeret ny driver til mit Geforce 7900 GT/GTO. Driver Version: 6.14.11.7519.
Da jeg så forbinder fjernsyn med min pc virker det ikke optimalt mere, det flimre, men man kan godt ane at der er et billede indenunder. Det skal lige siges at før, jeg opdaterede kørte jeg med en meget gammel driver, og der virkede det fint, (der kørte mine spil bare af l**t)
håber at der er nogen der lige har en mirakel kur. jeg bruger det rigtig meget, da jeg ser film fra pc på mit fjernsyn og gider ikke at bruge den gamle driver da mine spil ikke kører optimalt.
Hilsen Casper
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke fordi jeg har de vise sten…
Jeg ville nok gen-installerer driver.
Har du fået driveren fra producentens hjemme side eller Nvidia`s ”prøv evt. af få den fra den modsatte”__________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har fået driveren fra nvidia's hjemmeside... men jeg kan da prøve at hente fra geforce... måske det hjælper...
vender lige tilbage:)
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm... prøvede at finde en Geforce hjemmeside... men det går bare ind på nvidia's hjemmeside..
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror du misforstår CPH-R, jeg tror han mener om dit grafikkort er fra feks. Club3D, ASUS, MSI eller GAINWARD feks + flere andre, det er der du skal prøve at downloade en driver og ikke fra Nvidia, Nvidia produksere jo alle Geforce kortene selvom de hedder det ene eller det andet.
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved du tilfældigvis hvordan jeg finder ud af det.. jeg har uheldigvis smidt kassen ud til mit grafikkort:(
men mener i selve den producent jeg har købt mit grafikkort af, fordi det kan jeg ikke huske... det er kun Asus jeg har hørt om, der er ikke nogen af de andre der siger mig noget..
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der findes sikkert et program der kan aflæse det men det kender jeg ikke, men hvis du skruer side af dit kabinet og kigger på kortet står der sikkert et navn, det kan være du skal pille kortet ud for at komme til at se det.
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay... tak for det.. jeg prøver lige ad...
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 18 Juli 2008 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken producent der har lavet kortet er sådan set ligegyldig, da de jo alle sammen kører på samme kerne som i dette tilfælde er Nvidia. Mht. drivere så vil jeg foreslå en driver fra denne her hjemmeside, som ikke alene er langt mere stabile en orignale drivere, men de giver også et klart boost i ydeevne http://www.omegadrivers.net/nvidia.php
Så vælger du bare os og så er du flyvende, men du siger at der er flimmer på dit skærmbillede? Hvilket output bruger du fra dit gfx, vga, dvi eller? __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er flimmer på tv skærmen, efter at jeg installerede den nye driver... jeg bruger super vhs (tror ´nok det er det stikket hedder)
man kan se at der er et skærmbillede indenunder alt flimren, så ved ikke lige om det er instillingerne i selve driveren den er galt med, men syntes jeg har prøvet alt, den gamle driver virkede fint, men så køre spil bare af l**t.
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2008 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
først nu forstår jeg hvad du mener... det der med at læse det hele ordentligt...
det er mit tv der flimmer, det gjorde det ikke med den gamle driver
jeg bruger dvi, fra pc til pc skærm.
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay også med den omega driver jeg gav dig et link til? Hm, mystikken breder sig godt nok Men kunne det tænkes at der er en konflikt mellem dine to skærme, mht til refresh rate? Hvis din computer og dennes skærm kører f.eks. 75 hz, men skærmen der skal have input fra din pc kun kan klare 60 hz, kunne der godt opstå et problem. Havde selv problemet da jeg skulle smide en gammel skærm på min puter, det var ikke specielt smukt at se på. Prøv at sætte din refresh rate ned til 60 hz og se om det hjælper? __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej omegadriveren virkede.. det er bare p***e fed... hehe
tak for hjælpen... dejligt at kunne se film igen, har nemlig ikke nogen dvd, bruger min pc...
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh okay det var da lækkert nok og selv tak  __________________ It's the Crown that makes you king!
|
| Til top |
|
| |