| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
DAV-IS10 har kun en HDMI indgang... det er derfor jeg er lidt lost.
Man kan se alle indgangene på den her
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=DAV-
IS10&productsku=DAVIS10.CE2&site=odw_da_DK&pageType=Overview &imageType=3D&category=HCS+Surround+Kit+%26+DVD+Player
Mit TV har tilgengæld 2 HDMI indgange.
|