| Sendt: 18 Juli 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Er der andre der har oplevet at der ved DTS afspilning forekommer "kliklyde" lyde i alle kanalerne på en Marantz SR7400 forstærker?
Det er et fænomen som har eksisteret på min forstærker i noget tid - går væk så snart jeg fx skifter til Dolby, men er tilbage ved skift til DTS. Det er ligesom om det kommer og går lidt...
Har ikke haft lejlighed til at teste om det evt er min DVD afspiller der har problemet, men nogen der har et bud alligevel? Har i selv oplevet det?
/G
|