| Sendt: 24 August 2008 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde helt glemt at lægge billeder op  Desværre strandende min nye stander i manglen af alu-stænger på ø6mm, men jeg kan da lægge lidt billeder op af prototypen som jeg har brugt i et års tid nu. Som i kan se er den ganske simpel, lidt Bauhaus agtig    Den er lavet af noget tungt egetræ som er slæbet ned, hvorefter jeg har brugt en del tid med spartel masse som så er blevet slæbet så den blev helt glat, hvor efter jeg bøvlede længe med at spraye malingen så den fik den rigtige finish.   Som i kan se så er den ik helt glat men "nubret" således at støv også ikke ses så let. Størrelsen er holdt i propertioner med det gyldne snit dvs. 1,61, eller hvertfald forsøgt  Stængerne er 6mm stål med sort krympeflex udenpå, som jeg har sat fast i foden i chrom rør, som har fået en lille afrundet forsænkning, således at der opnåes et lille spil med lys og skygge. Den færdige version skulle have haft alu stænger og en anden løse mekanisme til fastgørelse heraf. Men det kan være jeg laver nogen hvis jeg finder noget alu stang, og jeg for min dremel til at virke igen
|