Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 06:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: problemer med Marantz SR 5500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 101
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

hej alle sammen jeg har noget bøvl med min Marantz reciever den vil kun spytte lyd fradvd film ud i to kanaler og ikke i 5.1 selv om den er sat til auto surround mode. problemet er på både dvd film via en marantz dv6600 og bluray via ps3 så det er forstærkeren den er gal med. når jeg kører en test tone af setuppet passer det hele fint sammen. men ved ikke om det er fordi jeg er kommet til at tryukke på en eller anden dum knap eller noget men det kan være der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh Michael.

 

Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979
 
xiuxiu
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

hvad står der på dit display på recieveren når du afspiller film?

__________________
Mvh Thomas

Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580
Til top Vis xiuxiu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xiuxiu
 
mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 101
Sendt: 19 Juli 2008 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

der står pcm og så digital. der kommer finy nok lyd ud. det er bare kun i to kanaler

Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979
 
xiuxiu
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 19 Juli 2008 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

prøv at gå ind i setup på din dvdafspiller og se om den er sat til pcm og hvis den er så ændre det til raw eller hvad det nu end hedder på den så den spytter multikanal digital ud til din reciever. ved ikk om din reciever kan arbejder med multikanals pcm fra din ps3 men det er vel til at finde ud af med din manual

__________________
Mvh Thomas

Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580
Til top Vis xiuxiu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xiuxiu
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes