Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Børnesikring (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Juli 2008 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg er i den lykkelige situation at jeg bliver far i meget nær fremtid og det giver naturligvis en del tanker omkring sikkerheden i hjemmet. Det lille kræ er jo heldigvis ikke mobil den første periode, men jeg vil allerede gerne nu være lidt på forkant.

Det er primært sikring at mine højttalere jeg har fokus på. Jeg har nogle stander højttalere der vejer ca 15kg stykket, så den bette kan komme noget så slemt til skade hvis hun (tror vi det er)  forsøger at rejse sig op af en af dem. Hvis det havde gulv højttalere havde jeg nok ikke være så nervøs, men standeren har jo en tendens til at vælte væk fra den bette også vil højttalere unægtelig falde næsten lodret ned.

Er der nogen der har nogle gode forslag til fiksering? Jeg har overvejet lidt at skrue ht'erne fast til standerne og få lavet beslag der bliver skruet på væggen og så spændes på standerne. Det bliver nok ikke verdens flotteste løsning, men jeg vil selvfølgelig helst undgå at forårsage kosmetisk skade på noget af det.

Resten af anlægget er jeg ikke så nervøs for. Den bette kan højest trykke på knapperne og dem er der ikke så forfærdelig mange af Men jeg er meget modtagelig over for forslag eller endda eksempler på sikring af setuppet - jeg er jo nok næppe verdens første kommende far med "farlige" højttalere.

Man kan hvad man vil, hvis man vil det man kan.
Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes