| Sendt: 06 August 2008 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude, Eftersom jeg ikke har noget anlæg i stuen pt., har jeg besluttet mig for at gøre noget ved lyden omkring min PC, da det er min eneste umiddelbare kilde til musik. Jeg havde forestillet mig at koble dem sammen med en Trends TA-10.1 forstærker - for mere info, kig her: http://www.6moons.com/audioreviews/trends/ta10.htmlDet er jo ikke noget powerhouse af en forstærker, så højttalerne skal være ok nemme at trække. Jeg har dog ingen behov for at spille højt, så der vil højest blive spillet ved moderat lydstyrke - oftest ved lave lydstyrker. Jeg har ikke specielt meget plads, så derfor ser jeg gerne forslag på nogle fornuftige væg/flad-højttalere, dog er det ikke et krav. Det kan også sagtens være kompakte standerhøjttalere alá f.eks. Dali Concept 1's størrelse. Prisen for højttaleren må gerne kunne holdes på omkring 3.000,- for et sæt - gerne under. Jeg ved det ikke er meget, men jeg ønsker ikke at skyde mange tusinde kroner af, på et system til min PC. Jeg håber i har nogle gode forslag - på forhånd tak.
|