| Sendt: 11 August 2008 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må sige jeg har mine forbehold med at købe nyt udstyr fra el giganten, men den ser da rent faktisk spændende ud. Kiggede lidt på abrahamsens hjemmeside, der var ikke meget information omkring hvordan den er opbygget. Hvis nogle af jer kender til en online test hvor de har flået låget af dyret vile det være fint med et link.
Prøvede at se om den lokale el gigant havde afpsilleren på lager. Ikke meget held med det, de havde den heller ikke udstillet - ser ud til det primært er en webshop ting.
Og ja, der skal ikke meget til at få en opgradering i forhold til 1450'eren. Den har været brugt som en nødløsning i et års tid.
** Fandt selv noget her på siden, syntes den ser lidt tvivlsom ud. Specielt CD skuffen ser meget meget billig ud, indmaden lignede heller ikke noget at råbe hurra for. Ærgeligt man ikke kan få en lytter til den, billeder fortæller trods alt ikke hele historien.
Prøvede for nogle år siden at smide noget electrocompagniet udstyr op i stuen, umiddelbart fik jeg virkelig kanon lyd med live indspilninger, studio cd'er var til gengæld ikke helt i min smag. Fortsætter abrahamsen med samme lydbillede som det "gamle" selskab?
|