Hejsa.
Jeg har investeret i en fladskærm fornylig, rettere en lækker Panasonic, den populære plasma på de 42" :-)
Dette er jo vildt lækkert.
Sagen er den, jeg har gennem de sidste mange år prøvet en del, specielt indenfor stereo. Mit anlæg er pt. H/K 635 med dvd samt Audiovector Mi3,K-c super samt k1 baghøjttalere.
Jeg har været ganske tilfreds med lyden, selvom min stue placering slet ikke retfærdiggører mi3erens behov. Der er simpelthen ikke plads/afstand nok.
Nå, men nu er der gået design i det hele. Min kæreste syntes det kunne være lækkert vi kunne finde noget mindre, hvilket jeg også syntes.
Vi har derfor set på B&W's MT-20 sæt, som designmæssigt er virkelig flot og det har fået fantastiske anmeldelser.
Er der nogen der har sættet tæt på livet og hvad er folks erfaringer? Vil self. ud og lytte af h. til, men kunne nogen herinde spare mig for noget tid, ville det jo være dejligt.
Forstået på den måde, kan nogen anbefale andre sæts som er værd at lytte til også?
Jeg har hørt utrolig meget stereo førhen, og må nok indrømme, at jeg har opgivet jagten på godt stereo anlæg. Det skyldes udelukkende at kombination med surround giver bare ikke det jeg ønsker mig.
Hvis jeg skulle ha noget stereo der gav noget virkelig mening, skulle jeg kun have et decideret stereo anlæg. Derfor har jeg også gennem det sidste års tid kun brugt mit anlæg til surround.
Stereo bliver derfor nedprioriteret. (indtil jeg engang flytter i hus, hvor det så kan opprioriteres igen!)
Please, alle råd er gode.
Det skal helst se godt ud, højglans sort og småt er derfor godt.
som sagt har jeg selv tænkt meget på B&W's mt-20. andre forslag?