Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 10:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Problem med SB (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 24 August 2008 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

I aftes fik jeg endelig sat kabel mellem NAS og SB i stedet for at køre trådløst, som jeg ellers har gjort nogen tid, i håb om at menuérne ville reagere hurtigere, men jeg synes ikke at jeg kan mærke nogen forskel efter skiftet til kabel i hurtigheden?

Efter jeg fik det sat os, spillede det fint, dog stadig langsom i "opfattelsen", men det virkede.

Idag har jeg så haft store problemer med afspilningen af musikken, den "hakker" og der kommer konstant en melding om "rebuffering", men den bliver ved med at stå på 0% og spiller så derefter videre, frem og tilbage, gang på gang... Hvad sker der?

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Rasmus S
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 August 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

I aftes fik jeg endelig sat kabel mellem NAS og SB i stedet for at køre trådløst, som jeg ellers har gjort nogen tid, i håb om at menuérne ville reagere hurtigere, men jeg synes ikke at jeg kan mærke nogen forskel efter skiftet til kabel i hurtigheden?

Efter jeg fik det sat os, spillede det fint, dog stadig langsom i "opfattelsen", men det virkede.

Idag har jeg så haft store problemer med afspilningen af musikken, den "hakker" og der kommer konstant en melding om "rebuffering", men den bliver ved med at stå på 0% og spiller så derefter videre, frem og tilbage, gang på gang... Hvad sker der?

Og du har sat netværket op forfra igen og valgt "ethernet" som netværk istedet for trådløst?
Til top Vis Rasmus S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus S

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Rasmus S skrev:
rattanhuset skrev:

Jeps, har selvfølgelig valgt Ethernet på SB *S*
Og du har sat netværket op forfra igen og valgt "ethernet" som netværk istedet for trådløst?

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Ingen andre kvalificerede bud?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes