| Forfatter |
|
krede99 Forum Bruger

Bruger siden: 06 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor tror du, at du kan få en ELTAX så meget billigere??? Ja.. rigtigt gættet. Fordi ELTAX er det arveste pis!
Hvorfor tror du primært ELTAX sælges i Bilka og andre lavpris butikker?? Ja.. rigtigt gættet. Fordi ELTAX er det arveste pis!
Kender ikke til nogen personer der ike har fortrudt at købe ELTAX. De fleste tror de har gjort årets handel, når de kommer hjem med deres 7 kg lette højtaler på størrelse med et køleskab.De fleste opdager ret hurtigt, at de er blevet taget i røven og fortryder! Og, så er problemet... man kan IKKE sælge en brugt ELTAX højtaler. Der er ikke nogen der gider købe dem.
Køb derfor noget ordentligt fra starten... der er ganske vist nogle billige genveje til god lyd. Men ELTAX er absolut ikke en af dem. Det er ganske enkelt får dårligt! Til gengæld vil jeg mene, at GALE er et ganske godt bud på et high-value produkt.
|
| Til top |
|
| |
sorlar Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 250
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Krede
Jeg havde et par Eltax højtaler, tror nok de hed et eller andet hen af "Terminator II)............Det jeg kan sige om dem er de er udemærket hvis du spiller mp3 filer fra din computer..........men hører du almindelig cd´ere så er de ikke gode, de spiller simpelhen for ringe til det. Det eneste som lød udemærket var bassen, mellemtonen- og diskanten-enheden var for ringe .....Men sådan er det, man får næsten altid hvad man betaler for
Gå hellere ud og køb noget brugt...
Hilsen Sorlar
Ps. Man kan ikke copy / paste link inde fra Hifiklubben  __________________ MY TECHNICS
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
sorlar skrev:
|
Ps. Man kan ikke copy / paste link inde fra Hifiklubben 
|
|
|
Joda, du kan da bare kopiere linket og åben en ny browser, det er hifi4all's forum der f**ker ||'erne i linket op.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
NU skal man jo lige passe lidt på. Eltz laver faktisk en temmelig god højttalere serie, nemlig Carmaque, men man ser dem meget sjældent. Et par gulvhøjttalere koster 12 K for et sæt.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
sorlar Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 250
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til lorx, jeg mente at man ikke bare kan trykke på linket, som du kan til så mange andre sider.....Men okay det er rigtigt nok, at man bare kan copy / paste det i en anden browser
Sorlar __________________ MY TECHNICS
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| NU skal man jo lige passe lidt på. Eltz laver faktisk en temmelig god højttalere serie, nemlig Carmaque, men man ser dem meget sjældent. Et par gulvhøjttalere koster 12 K for et sæt. |
|
|
Stod jeg med 12.000,- hvorpå der stod "højtaler", vill jeg nok ikke lægge dem hos ELTAX... Hvor mange tror du der ville det????
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 08 Februar 2004 kl. 02:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som det blev sagt, man får stort set hvad man betaler for. Det skal dog siges, at osse Eltax ind i mellem har fået positiv omtale i den seriøse hifi-presse for nogle gode 'value-for-money' produkter... jeg har imidlertid checket deres web-site for data'ene på deres subs, og, ehh, jeg ville nok osse vælge nogle andre.
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 08 Februar 2004 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klart Gale, grunden til den lave pris er at det er et nyt mærke hf klubben har købt, bruger selv GALE surrund 3020 GALE 3080 Sub og er rimelig overrasket over lyden til den pris, har selv haft E***x atomic 1000, og den røg hurtig ud, lød MEGET bedre uden;-) __________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|
| Til top |
|
| |
farmand Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 08 Marts 2004 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 08 Marts 2004 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig på Eltax´s hjemmeside under Liberty-serien og se hvad fagpressen skrev om dem!!!
|
| Til top |
|
| |