Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 20:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Firestone (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nano
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 25 August 2008 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Da jeg syntes mit spørgsmål blev lidt for omfattende, og mest af alt lignede et hi-jack af den ande tråd, laver jeg en ny

Da jeg har "Coaxial / Optical S/PDIF out" ports på mit bundkort, og gerne vil havde lidt mere smæk på mine FLAC albums (og gennerelt lyden fra min PC) vil jeg høre om en Firestone Spitfire, en Firestone Cute Beyond og en Firestone Power Supplier ikke ville være en fin lille løsning? Nogen indvendinger eller er det bare good to go?

Og vil det anbefales med en "Supplier" til både AMP og DAC eller er det fint at nøjes med en til AMP'en?

Har set at CIAudio også ahr en 24 Bit DAC men den koster også det dobbelte, og det er nok lidt rigeligt til en første gangs køber, og da jeg ikke har mulighed for at prøve-høre for mange DAC og AMP's (bor i THY) så skal mit førsta gangs køb gerne være inden for rimelige rammer, dvs. max 5000 for DAC og AMP og evt. Supplie's til DAC og AMP.

Jeg er fuldstændigt forgabt i det meget lille design firestone køre med, men vil alligevel gerne høre jeres mening om Firestone, og om et setup med Spitfire + Beyond og Supplier (Fubar III + Supplier ser også ganske godt ud).

På forhånd tak

Til top Vis nano's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nano

nano
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 August 2008 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Ingen der kan hjælpe, eller anbefale noget andet, helst ikke fysisk større end Firestone og CIAudio da jeg ikke har voldsomt meget plads at gøre med.

nano
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 August 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Lige for at bumpe, og måske gøre det lidt nemmere, ville en Fubar III kunne måle sig med et Auzen X-FI Prelude 7.1 (eller lignende lydkort), eller kan man ikke sammneligne disse ting?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes