| Forfatter |
|
auchenberg Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2005
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Da jeg er færdig som studerende, og den første fuldtidsløn snart ruller ind, så har jeg besluttet at jeg vil forkæle mig selv med et par nye high-end in-ear hovedbøffer.
De skal primært anvendes sammen med den bærbare og mobilen, hvor der stort set kun bliver spillet elektronisk musik, hvilket jo betyder at jeg elsker en god bass.
Efter at have læst lidt på forummet, har jeg kunne forstå at Ultimate Ears Super.fi 5 Pro er en god kandidat, men samtidig skulle bassen i Ultimate ears ikke være den største i volumen.
Mit budget ligger på maksimalt 2000,-, hvilket jeg mener det burde være muligt at få noget kvalitet for.
Hvilket sæt hovedtelefoner vil I anbefale mig? Derudover vil jeg også høre om i kender nogle butikker i københavnsområdet som sælger Shure, Ultimate Ears osv, så har jeg en mulighed for at prøve modellerne inden køb.
|
| Til top |
|
| |
sivertsmed Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 27 August 2008 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA!!! ENIG.