Hej alle,
For at sætte jer lidt ind i overskriften, selvom den stort set siger det hele, vil jeg gerne forklare lidt mere info yderligere.
Jeg har lige købt en YSP-4000 Fra Yamaha, og hold da op en overraskelse jeg fik. Var meget! skeptisk over lydkvaliteten forsådanne en enkelt højtaler, om den virkelig kunen prestere det som de påstår, nemlig 5beam sorround sound. Og JO! det er jo helt fantastisk, også selvom alle folk siger den virker bedst i et symetrisk rum som er helt firkanten, skal det altså siger jeg har en rektangel stue, og kun sidder i den ene sidder og ser film. Og selvom der står stue bord, spisebord, kæmpe hjørne akvarie og alt, er det en ufattelig fortrinelig dejlig lyd at høre på. Det er så sjovt at man tager sig selv til hovedet for at kigge til høje en i en væg, hvis en bil smadre i den side i en film. Hvor dum man dog kan føle sig, for der er jo hverken bil eller nogen højtaler. Er en oplevelse som jeg synes alle skal prøve.
Det er dog en halvdyr fornøjelse, men jeg ville have med HDMI indgang og udgang, så jeg kunne køre signalet rent igennem. Og til de folk der enten har penge, eller muligheden for at tage ned i deres hificenter, vil jeg anbefale dem at prøve det, og komme med den største kritik og mindst forventning af systemet man kan, og dermed blive en oplevelse rigere. Vil klart anbefale denne løsning til folk, der har fået en tvær/sur kone, som ikke gidder at se på alle de højtalere i deres stue hehe.
Nå, nu til selve opgaven jeg har sat jer på. YSP-4000 Black, kommer i en flot finish med piano sort frave. Og dermed vil jeg gerne have en bas som virkelig rykker, men også er i flot design (piano sort), eller bare kraftig sort, fra yamaha. Har kigget på flere forskellige, og alt mellem prislejet 1500-6000 kr. Dog vil jeg gerne finde noget til omkring de 2500 kr. håber i kan hjælpe derude! :D
Husk den skal værre aktiv ;)