Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 06:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvilken Yamaha Subwoofer skal jeg købe (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sympotonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 05 September 2008 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

For at sætte jer lidt ind i overskriften, selvom den stort set siger det hele, vil jeg gerne forklare lidt mere info yderligere.

Jeg har lige købt en YSP-4000 Fra Yamaha, og hold da op en overraskelse jeg fik. Var meget! skeptisk over lydkvaliteten forsådanne en enkelt højtaler, om den virkelig kunen prestere det som de påstår, nemlig 5beam sorround sound. Og JO! det er jo helt fantastisk, også selvom alle folk siger den virker bedst i et symetrisk rum som er helt firkanten, skal det altså siger jeg har en rektangel stue, og kun sidder i den ene sidder og ser film. Og selvom der står stue bord, spisebord, kæmpe hjørne akvarie og alt, er det en ufattelig fortrinelig dejlig lyd at høre på. Det er så sjovt at man tager sig selv til hovedet for at kigge til høje en i en væg, hvis en bil smadre i den side i en film. Hvor dum man dog kan føle sig, for der er jo hverken bil eller nogen højtaler. Er en oplevelse som jeg synes alle skal prøve.

Det er dog en halvdyr fornøjelse, men jeg ville have med HDMI indgang og udgang, så jeg kunne køre signalet rent igennem. Og til de folk der enten har penge, eller muligheden for at tage ned i deres hificenter, vil jeg anbefale dem at prøve det, og komme med den største kritik og mindst forventning af systemet man kan, og dermed blive en oplevelse rigere. Vil klart anbefale denne løsning til folk, der har fået en tvær/sur kone, som ikke gidder at se på alle de højtalere i deres stue hehe.

Nå, nu til selve opgaven jeg har sat jer på. YSP-4000 Black, kommer i en flot finish med piano sort frave. Og dermed vil jeg gerne have en bas som virkelig rykker, men også er i flot design (piano sort), eller bare kraftig sort, fra yamaha. Har kigget på flere forskellige, og alt mellem prislejet 1500-6000 kr. Dog vil jeg gerne finde noget til omkring de 2500 kr. håber i kan hjælpe derude! :D

Husk den skal værre aktiv ;)

Er igang med nyopbygning.
Til top Vis sympotonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sympotonic

L.Ron.Harald
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 September 2008 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Hvorfor skal det lige være Yamaha?

Jbl Es25
PS3
Til top Vis L.Ron.Harald's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.Ron.Harald

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 06 September 2008 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Ja kjøv noget THX, Onkyo og SVS .
Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 September 2008 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:
Ja kjøv noget THX, Onkyo og SVS .

Hvad er der galt med SVS? Mærket får kanon tests og giver rigtig god ydelse til pengene hvorimod de tests jer har læst af Yamaha viser at de ikke ligefrem er value for money.

Hvorfor skulle man anbefale et mærke som Yamaha der ikke er noget specidelt med hensyn til subwoofere når der er så mange andre mærker, bla. SVS og Velodyne der gør det meget bedre?  

Men folk må i bund og grund selv bestemme hvad de køber.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

phoeniks
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2007
Lokalitet: København
Sendt: 06 September 2008 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

3stk YST-FSW100 er det naturlige valg til den type anlæg, de kan fås for < 1250kr per stk.

musik skal ses live - film skal høres i hjemmebioen
Til top Vis phoeniks's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af phoeniks

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes