| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 28 Oktober 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
På Poul's hjemmeside kan man læse, at han ikke er mere. http://www.poulsaudiobutik.dk/Ikke mere af Poul's spidse pen, og en æra synes at være forbi i hifi-verdenen...
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 28 Oktober 2008 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeps har godt læst dette... Trist.. 48 år...
__________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 28 Oktober 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 28 Oktober 2008 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender ikke manden, men kondolencer herfra. Jeg kan høre rundt omkring at andre end mig har taget fejl, så måske skulle man lige understrege at der ikke er tale om indehaveren af Pouls Audio Butik, Poul Mathiasen, men en anden Poul det drejer sig om! __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 28 Oktober 2008 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Jeg kender ikke manden, men kondolencer herfra. Jeg kan høre rundt omkring at andre end mig har taget fejl, så måske skulle man lige understrege at der ikke er tale om indehaveren af Pouls Audio Butik, Poul Mathiasen, men en anden Poul det drejer sig om! |
|
|
Ja man kan hurtigt tage fejl  Det er Pmoren
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Oktober 2008 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Jeg kender ikke manden, men kondolencer herfra. Jeg kan høre rundt omkring at andre end mig har taget fejl, så måske skulle man lige understrege at der ikke er tale om indehaveren af Pouls Audio Butik, Poul Mathiasen, men en anden Poul det drejer sig om! |
|
|
Poul underskriver alle sine indlæg med Poul M, så det er da en væsentlig oplysning at få med! Så mangler vi et indlæg fra Poul selv, om at rygtet om hans død er stærkt overdrevet...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Oktober 2008 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
AV Precision skrev:
|
|
Ja man kan hurtigt tage fejl 
Det er Pmoren
|
|
|
Jeg synes at jeg kender det brugernavn et sted fra. Fra Hifi4all eller et andet site. 48 er godt nok tidligt. EDIT: Pmoren var bruger her på sitet. (Galleri her) __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 01 November 2008 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Poul Moren var en sød og hjælpsom hifi ven som jeg vil savne meget - hans nogle gange skrappe udmeldinger i div. fora var i skarp kontrast til hans fine måde at komme med gode råd på uden at være missionsk - Poul havde en særlig indstilling til hifi - læs hans tråd om " mit halvgamle hifi" og interviewet der blev bragt forrige år i High Fidelity. Jeg håber at vi kan beholde hans indlæg på siden da der stadig til minde om ham. Jeg er ked af at jeg aldrig mødte Poul udenfor cyberspace - ahn skulle have været forbi hos mig og jeg skulle have været forbi på en Aarhus tur der endte med ikke at blive til noget Livet er nogle gange kortere end man tror og det er nok værd at huske på
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |