| Sendt: 12 November 2008 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften allesammen! Ja nu har jeg fået god hjælp før herinde så vil lige søge råd igen :) Jeg har jo været ude og invistere i nyt fladskærm 50" Panasonic som kommer imorgen. Samtidig har jeg købt nyt møbel i blank sort til under skærmen og over. Jeg har nogle grimme dantax højtalere stående og er træt af dem. Så har tænkt mig at købe disse http://www.cableman.dk/product.asp?product=13 i sort. De koster 1500,- hvilket jeg synes er en kanon pris. Jeg har en Sony Sony STR-DE685 forstærker hvilket spiller fint. Men jeg har ikke så mange penge mere at smide efter dette så kom med jeres bedste bud. Så har jeg en 15" Keenwood sub som bulder og brager og spiller ikke vildt godt synes jeg. Den er ikke hurtig nok til det musik jeg høre. Så har kigget på denne http://www.cableman.dk/product.asp?product=1854Hvor mange tommer er den på? Andre gode forslag? Jeg takker mange gange! mvh Daniel
|