Jeg fandt efter længere tid selv løsningen, der er en version 1.3.6 beta version af Audacity, jeg er ikke klar over om 1.2.6 kan det, men jeg downloaded den nye version og nu fungere det.
Det er godt nok en Beta version, men efter alt det jeg har rodet med har den ikke gjort noget underligt.
Indspil en LP i fuld længde, derefter finder du manuelt den første pause musik stykkerne, derefter går man ind i menuen TRACKS, og vælger ADD LABEL AT SELECTION (Control B), hvorefter der kommer en mærke og en lille box frem hvor du kan skrive navnet på det nr. der nu kommer, og det gør man til der ikke er flere musik stykker, jeg prøvede bare at skrive 1, 2, 3 osv.
Det med at finde pauserne kan programmet også gøre selv, men er ikke altid lige heldig med det da en meget stille passage i et musik stykke vil blive makeret som et mellemrum, så jeg gjorde det manuelt.
Derefter skal man gemme den som EXPORT MULTIPLE under menuen FIL, der kan man så vælge en mappe at ligge musikken i og andre ting.
Når du så gemmer denne fil der måske havde en halv time i længden så splittes den op og gemmes i seperate musik stykker efter hvor mange Labels du har indsat, og med det navn på hvert nummer du selv har skrevet, alså 1, 2, 3 osv.
Derefter er det bare at brænde en CD som man normalt gør, og så fungere skip commandoen på din CD-afspiller (Alså hvor nemt kan det være)