| Sendt: 14 November 2008 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg talte for lidt siden med Nikolaj inde i DAT om Avance. Under samtalen ringede han til den tidligere ejer af mærket for at høre om specifikationer af forskellig slags var noget der kunne skaffe, til det fik han et nej. Så at finde nogen der kender dem i forvejen og har komponenter fra dem kan jeg forestille mig bliver ret besværligt.
Men hvis det bare er terminalerne er der vel en masse alternativer?
Mvh. l´Blundt
|