Bruger siden: 13 Januar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
nej..... den har kun lyden når den spiller ca halv kraft..... lidt mystisk.... kan de ledninger der sidder på bagsiden af menbran ha noget at sige.....
Bruger siden: 13 Januar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 17
Sendt: 14 November 2008 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
har jeg lige haft gjordt mens vi har sat og skrevet sammen, der er ikke noget at se lige umiddelbart.... også uden at ødelægge noget for en gangs skyld...lool...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum